,
Viral

Pelajar Perempuan Tingkatan Satu Maut Jatuh Bangunan Sekolah

Gempak
02/10/2024
07:57 MYT
Polis mengesahkan seorang pelajar perempuan Tingkatan Satu maut selepas terjatuh dari bangunan di sebuah sekolah di Jalan Syed Putra, semalam.

BERITA TRENDING: Vokalis Bon Jovi Pujuk Wanita Usah Teruskan Niat Terjun Jambatan

Ketua Polis Daerah Brickfields, ACP Ku Mashariman Ku Mahmood, berkata Pusat Kawalan Ibu Pejabat Polis Daerah Brickfields menerima laporan berhubung kejadian itu daripada orang awam pada 6.59 petang.
Beliau berkata, mangsa berumur 13 tahun jatuh dari tingkat lapan bangunan sekolah berkenaan dan telah disahkan meninggal dunia oleh Penolong Pegawai Perubatan di lokasi kejadian.
"Mayat mangsa telah dirujuk ke Bahagian Forensik dan Patologi Pusat Perubatan Universiti Malaya untuk bedah siasat dan hasil siasatan mendapati tiada sebarang unsur jenayah di dalam kes ini.
"Kes kematian ini telah diklasifikasi sebagai mati mengejut (SDR). Justeru itu, polis menasihatkan orang awam supaya tidak membuat sebarang spekulasi sehingga menimbulkan kegusaran orang ramai dan menghentikan penularan kejadian ini di media sosial," katanya dalam kenyataan hari ini.

BERITA TRENDING: Cium Kening, Kumpul Telefon Sebelum Anak Beranak Ini Terjun Tingkat 22 Dengan Tangan Terikat

BERITA TRENDING: Payung Terjun Tak Terbuka, Penerjun Sempat Kira 1,2,3 Maut Jatuh Dari Tingkat 29

BERITA TRENDING: Amir Jahari Dedah Alami Depresi - “Pernah Cuba Terjun Jambatan 3 Kali, Alhamdulillah Tak Teruskan"

Ku Mashariman berkata, orang awam yang mempunyai sebarang pertanyaan atau maklumat boleh menghubungi Hotline Polis Brickfields di talian 03-22979222 atau mana-mana balai polis yang berhampiran.
Sumber: BH
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hollywood

Peminat Cemas, Olivia Rodrigo Ketawa Jatuh Lubang Atas Pentas

gempak
16/10/2024
13:00 MYT
Penyanyi Olivia Rodrigo menimbulkan kebimbangan dalam kalangan peminat selepas terjatuh sewaktu melakukan persembahan di Melbourne, Australia pada awalnya minggu ini.
Berita

Peluk, Cium Pelajar Perempuan 12 Tahun, Polis Tahan Guru Penolong Kanan

gempak
15/10/2024
12:55 MYT
Polis menahan seorang Guru Penolong Kanan sebuah sekolah rendah di Ipoh, Perak, bagi membantu siasatan kes cabul terhadap seorang pelajar perempuan berusia 12 tahun.
Berita

Nahas Pelajar UiTM Dungun: Suami Pemandu Wanita Lega Permohonan Maaf Di Terima Baik

gempak
13/10/2024
23:55 MYT
Sedikit kelegaan dirasai suami kepada wanita yang dipercayai merempuh empat pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) Dungun Rabu lepas hingga menyebabkan tiga daripadanya maut, apabila dikhabarkan kesediaan keluarga mangsa menyambut permohonan maaf daripadanya.
Viral

Tragedi UiTM Dungun: Wanita Disyaki Langgar Pelajar Direman 4 Hari

gempak
10/10/2024
14:25 MYT
Seorang wanita yang merempuh dua motosikal hingga menyebabkan kematian tiga pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) Kampus Dungun malam semalam, direman empat hari bermula hari ini.
Viral

"Siapa Nak Bagi Kan?" - Pelajar SPM Pusat Tuisyen PTTI Terkejut Menang Hadiah Kereta Harga RM40,000

gempak
10/10/2024
08:30 MYT
Pelajar tingkatan lima Nur Iman Athirah Roseman menjadi peserta paling bertuah apabila berjaya memenangi kereta Axia bernilai RM40,000 sempena Peraduan PTTI Better Results.
BorakSeeni