Hiburan

Pulihkan Hubungan Sharifah Aini & Siti Nurhaliza Antara Pencapaian Huzz Yang Membanggakan

Gempak
02/07/2024
06:34 MYT
Penyatuan dua penyanyi hebat iaitu Allahyarham Datuk Sharifah Aini dan Datuk Seri Siti Nurhaliza merupakan antara pencapaian membanggakan sepanjang Allahyarham Huzz bergelar wartawan hiburan.

Pencapaian Membanggakan

Itulah yang didedahkan oleh adik Allahyarham yang dikenali sebagai Nur-ul Afida yang turut mendedahkan abangnya seorang yang peramah dan ceria selain mudah disenangi oleh rakan artis.

ARTIKEL BERKAITAN: Reka Dua Busana Untuk Konsert Di Singapura, Ezuwan Ismail Puji Sikap Membumi Siti Nurhaliza - "Sampai Backstage Dia Dah Siap Solek, Bertelekung Tunggu Waktu Solat ..."

ARTIKEL BERKAITAN: “Saya Tidak Berdiri Untuk Segala Gelaran” - Siti Nurhaliza

"Penyatuan Biduanita Negara, Allahyarham Datuk Sharifah Aini dan penyanyi nombor satu negara iaitu Datuk Seri Siti Nurhaliza merupakan antara pencapaian membanggakan sepanjang Huzz bergelar wartawan hiburan.

"Dia mempunyai kenalan rapat dengan selebriti hebat tanah air, detik yang paling diingati adalah ketika dia menyatukan dua penyanyi hebat tersebut.

"Ketika itu, satu negara digemparkan dengan kontroversi antara dua penyanyi berkenaan dan Huzz merupakan individu yang berjaya memujuk kedua-duanya bersemuka serta berdamai menerusi satu sesi fotografi.
"Orang mungkin tidak tahu, tetapi arwah sangat disenangi dalam industri tanah air dan sentiasa memberikan sokongan kepada rakan-rakan artis,” katanya menerusi laporan di Majoriti.

Ibu Terima Faedah Pencen

Nur-ul Afida berkongsi mengenai perkara itu kepada pengamal media ketika menerima kunjungan daripada Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO), baru-baru ini.
Dalam pada itu, ibunya, Noor Hamid, 79, menerima faedah pencen penakat seumur hidup sebanyak RM1,027 dan Faedah Pengurusan Mayat (FPM) sebanyak RM3,000 secara sekali bayar daripada PERKESO.
Terdahulu, Allahyarham Huzz dilaporkan menerima rawatan di Unit Onkologi, Hospital Kuala Lumpur sejak Mac 2024 dan disahkan menghidap kanser usus tahap empat, sebelum disahkan meninggal dunia pada 8 Jun lalu.

ARTIKEL BERKAITAN: Selain Fauziah Nawi, Zur Eda, Razak Ahmad & Rosnah Johari Turut Menerima Jemputan Mengerjakan Umrah Daripada Yayasan Nurjiwa

ARTIKEL BERKAITAN: Tak Sangka Video Backstage Konsert Tular, Siti Nurhaliza Muat Naik Video Sebenar -Saya Tak Marah, Itu Muka Saya Cuak..”

ARTIKEL BERKAITAN: Video Jelingan Di Backstage Konsert Tular, Ini Respons Siti Nurhaliza

ARTIKEL BERKAITAN: Raya Bersederhana, Siti Nurhaliza Utamakan Anak-Anak - "Cukup Saya Ada Sepasang Dua Baju Baharu, Pakai Jelah Yang Lama"

Sumber - Majoriti
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Banglo Dirobohkan Jadi Tumpuan, Dari Juara Tilawah Al-Quran Allahyarham Sharifah Aini Jadi Permata Seni Negara

gempak
03/07/2024
11:48 MYT
Saat ini antara berita berkaitan hiburan yang menjadi perhatian adalah kediaman yang pernah menjadi milik Allahyarham Biduanita Sharifah Aini dirobohkan pihak pemaju selepas banglo tersebut dijual oleh anaknya, Aliff Omar Ali, 42.
Hiburan

"Reka Bentuk & Kayu Mahal, Memang Sangat Cantik" - Syarikat Pemaju Terkejut, Tak Tahu Rupanya Rumah Dirobohkan Milik Sharifah Aini

gempak
03/07/2024
02:00 MYT
Kediaman mewah dua tingkat milik biduanita Allahyarham Datuk Sharifah Aini, kini hanya tinggal kenangan selepas dirobohkan syarikat pemaju, Al-Ambia Sdn Bhd pada bulan lalu.
Hiburan

“Sedih Jual Rumah, Tapi Keputusan Yang Betul Untuk Dilakukan” - Anak Allahyarham Sharifah Aini

gempak
02/07/2024
15:04 MYT
Anak kepada Biduanita Negara, Allahyarham Datuk Sharifah Aini, Aliff Omar Ali mengakui sedih dengan keputusan menjual kediaman ibunya yang terletak di Petaling Jaya.
Gaya Hidup

Reka Dua Busana Untuk Konsert Di Singapura, Ezuwan Ismail Puji Sikap Membumi Siti Nurhaliza - "Sampai Backstage Dia Dah Siap Solek, Bertelekung Tunggu Waktu Solat ..."

gempak
01/07/2024
02:54 MYT
Pereka fesyen, Ezuan Ismail kagum dengan cara kerja yang ditunjukkan penyanyi tersohor Datuk Seri Nurhaliza sepanjang dua hari berada di belakang pentas bersempena dengan Konsert Fenomena: Siti Nurhaliza Live In Singapore 2024, baru-baru ini.
Hiburan

Selebriti Ular Malaysia Dwan Hamid Mohon Maaf, Tiada Niat Pergunakan Arwah Huzz - "Saya Betul-Betul Ikhlas Menjaganya Di Hospital"

gempak
23/06/2024
14:34 MYT
Pelakon dan selebriti ular Malaysia, Dwan Hamid berharap tiada lagi salah faham terhadap dirinya yang didakwa kononnya sengaja mengambil kesempatan dan mempergunakan bekas wartawan hiburan popular Allahyarham Huzz semasa hayatnya.