Wanita yang didakwa kekasih gelap pelakon Aliff Aziz, Sarah Yasmine terus tampil mendedahkan kisah mereka menerusi satu temubual bersama portal hiburan malam tadi.

BERITA TRENDING: “Dia Menumpang Di Rumah Saya” - Ini Kronologi Hubungan ‘Gelap’ Aliff Aziz Yang Didakwa Berlaku Sebelum Kes Khalwat

Dedah Sarah, Aliff menangis apabila Sarah bertindak mahu meninggalkannya selepas satu pergaduhan.

Dalam rakaman yang dikongsikan Sarah, suara yang difahamkan milik Aliff itu kedengaran sedang menangis teresak-esak merayu agar tidak meninggalkannya.

"Adalah pergaduhan antara saya dengan dia. Saya kata nak tinggalkan dia. Bukan pertama kali pun, dah banyak kali benda macam ini jadi.

"Tapi perkara sama yang selalu berlaku, konon nak tinggalkan jadi begini (menangis dan merayu).

"Saya bukan mahu tinggalkan dia sebenarnya, itu cuma taktik. Saya nak dia buang perkara buruk. Itulah juga sebab dia menangis," ujarnya.

PILIHAN PEMBACA: Bella Astillah Dedah Sebab Kenapa Dia Ikuti Sarah Yasmine Di Instagram

Terdahulu, wargamaya dikejutkan dengan pendedahan oleh individu bernama Sarah Yasmine mengenai dakwaan hubungan terlarang antara Aliff dan Ruhainies.

Keadaan menjadi tegang apabila penyanyi Tom mendakwa Sarah turut menghubungi suaminya, penyanyi Fuad menerusi Instagram sejak 2022.

Selain itu, pendedahan Sarah turut menyebabkan nama Caprice terpalit sebagai individu yang didakwa sebagai antara individu yang mencipta akaun palsu menyebarkan aib Bella Astillah di internet.