,
Hiburan

Sarah Yasmine Sindir Ruhainies? - “Tiba-Tiba Ada Interview…”

Umirah Halim
07/05/2024
00:55 MYT
Selepas pengakuan yang dibuat sebagai kekasih penyanyi dan pelakon Aliff Aziz, setiap hantaran yang dibuat Sarah Yasmine pasti meraih perhatian wargamaya.
Terbaharu, Sarah telah mengulang siar video aktres Ruhainies yang hadir ke Majlis Rumah Terbuka Fiziwoo pada Isnin.

Ruhainies temubal

Menerusi hantaran tersebut, Sarah seakan menyindir tindakan aktres sensasi, Ruhainies yang tenang menampilkan diri kepada pihak media untuk sesi temubual di sebuah acara selepas sekian lama membisu.
“Lepas aku post pasal lari dari wartawan tiba-tiba ada interview. Hahahahahahaha,” tulisnya dengan nada sindiran.
Sementara itu, menerusi hantaran yang lain juga Sarah turut berkongsi kata-kata ringkas dengan menyebut “fake a** bit*h”.

Tuju siapa?

Bagaimanapun, maksud sebenar yang ingin disampaikan dan kepada mana pihak yang ingin dituju tidak diketahui.
Terdahulu, pada 9 Mac lalu, Ruhainies dan aktor Aliff Aziz ditangkap khalwat oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWl) di sebuah kondominium di ibu negara.
Susulan itu, Bella memfailkan cerai secara ekspres terhadap Aliff pada 13 Mac lalu namun sebutan kedua permohonan berkenaan pada 4 April lalu tidak berjalan seperti diharapkan. Aliff ketika prosiding berlangsung di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan enggan menceraikan Bella dengan alasan masih sayangkan isterinya.
Tidak terhenti di situ, kemelut antara mereka bertambah rumit apabila tiba-tiba muncul seorang wanita bernama Sarah Yasmine yang mengaku kekasih Aliff dan mendakwa sudah menjalin hubungan cinta sejak Januari lalu.
Lebih mengejutkan lagi, wanita tersebut turut mendedahkan beberapa tangkapan skin layar perbualan antara Aliff dan Ruhainies dalam rancangan mereka untuk menjatuhkan Bella.
Tidak lama kemudian, Ruhainies menerusi muat naik di Instagram membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Bella dan ingin menamatkan sengketa antara mereka.
Selepas itu, Aliff pula muncul dalam sebuah podcast The Common Folks SG dengan menceritakan kronologi yang berlaku membabitkan beberapa pihak termasuk Bella, Sarah Yasmine dan Muaz Zabir.

Berita Trending: Lama Tak ‘Contact’, Aliff Aziz Akui Jadi Takut Nak Dengar Suara Bella…

Berita Trending: "Saya Tak Boleh Beri Sebarang Kenyataan" - Sarah Yasmine Terima…
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Banyak Platform Media Sosial Diwujudkan Untuk Jatuhkan Ruhainies - “Walaupun Ada Orang Berniat Jahat, At The End Of The Day…”

gempak
05/09/2024
04:55 MYT
Pelakon Ruhainies mendedahkan terdapat beberapa platform laman sosial yang sengaja menyebarkan berita tidak benar untuk menjatuhkannya.
Hiburan

Kongsi ‘Quote’ Dengan Maksud Tersirat, Ruhainies Tujukan Dekat Siapa?

gempak
23/08/2024
03:35 MYT
Pelakon kontroversi, Ruhainies memuat naik mesej yang mempunyai maksud tersirat menerusi platform media sosialnya.
Hiburan

Bella Astillah & Risteena Munim Bergambar Atas Satu Pentas, Reaksi Puteri Sarah Pula Yang Dapat Perhatian Netizen - "Muka Sarah Tak Cover Langsung"

gempak
20/08/2024
04:55 MYT
Tular di platform TikTok memaparkan beberapa artis wanita terkenal yang meniaga di Absolut Food Fest Singapura selama tiga hari.
Hiburan

Ruhainies Akui Diri Tak Sempurna, Berdoa Tuhan Pelihara Diri Dari Buka Aib Orang Lain - "Allah Peliharalah Hatiku..."

gempak
19/08/2024
09:55 MYT
Pelakon kontroversi, Ruhainies, berkongsi hantaran berdoa supaya dirinya sentiasa dipelihara daripada membuka aib sesiapa.
Hiburan

Lagi Sekali Difitnah, Ibu Aliff Aziz Mahu Utamakan Kehidupan Tanpa Fikir Orang Lain - “Saya Sangat Terhibur Dengan…”

gempak
19/08/2024
01:55 MYT
Lagi sekali ibu kepada pelakon dan penyanyi Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza berkongsi paparan skrin sebuah artikel yang menuduhnya menghina bekas menantu, penyanyi Bella Astillah.