,
Hiburan

“Saya Sudah Ada Isteri, Kenapa Nak Layan Orang Ketiga?” - Video Fattah Amin Ulas Tentang ‘Penyondol’ Kembali Tular

Firdaus
14/09/2024
03:12 MYT
Satu video temu bual berkaitan pelakon, Fattah Amin mengulas tentang isu orang ketiga dalam perhubungan kembali tular dalam media sosial.

Curang Satu Pilihan

Dalam temu bual tersebut, Fattah atau nama sebenarnya Abdul Fattah Mohd Amin menyatakan kewujudan orang ketiga dalam rumah tangga adalah disebabkan suami atau isteri memilih untuk berlaku curang.

“Orang ketiga? Kita sebenarnya ada pilihan, tidak kisah sama ada suami atau isteri. Pilihan suami atau isteri untuk membenarkan atau melayan orang ketiga.

“Apa pun itu berbalik kepada diri sendiri, maksudnya perlu sedar dan ingat tanggungjawab seorang suami yang sudah ada isteri. Tak payah curang,” katanya.
Tambah aktor berusia 34 tahun itu lagi, dia sentiasa mengingatkan dirinya tentang rumah tangganya dan tiada sebab untuk berselingkuh.
“Sudah pasti suami pun tidak mahu kalau isteri dia curang. Itu yang sentiasa ada dalam fikiran saya kalau nak buat, insya-Allah saya memang tak nak (layan orang ketiga).
“Sentiasa semat dalam kepala, saya sudah ada isteri. Kenapa nak layan orang ketiga.
Dalam pada itu, Fattah menasihati semua pasangan di luar sana untuk mengelakkan diri daripada melayan orang ketiga.
“Jika ada cubaan orang ketiga yang datang mengganggu, perlu dielakkan. Kalau dibiarkan atau diri sendiri yang mahu, jadilah perkara tidak diingini,” jelasnya.
@pama.my Pernah ditanya apa komen Fattah Amin tentang orang ketiga dalam perkahwinan, ini respon beliau… Apa-apa pun punca perceraian masih belum didedahkan, janganlah kita membuat spekulasi sendiri & doa yang baik sahaja buat mereka. #fattahaminz #majalahpama ♬ original sound - Pa&Ma
Semalam, kecoh di media sosial apabila Fazura dilaporkan sudah memfailkan cerai terhadap Fattah di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari, Shah Alam, pada Jumaat.

BERITA TRENDING: Pengawal Peribadi Fazura ‘Spill The Tea’, Dakwa Fattah Amin Disondol Oleh Stylist?

​BERITA TRENDING: Dituduh Jadi Penyondol & Tak Sensitif Isu Rumah Tangga Fattah Amin-Fazura, Wanna Ali Jawab: “Saya Tak Ada Niat Langsung…”

​BERITA TRENDING: Fazura Titip Pesanan Buat Fatima Aisya – “Kuat Dan Tabah...”

BERITA TRENDING: Fail Cerai Terhadap Fattah Amin, Fazura Nampak Tenang... Rakan Artis Titip Kata-Kata Semangat Dan Doa

Bagaimanapun, butiran terperinci mengenai kes tersebut masih tidak didedahkan.
Sekadar info, Fazura dan Fattah mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017. Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan cahaya mata perempuan, Nur Fatima Aisya yang kini berusia empat tahun.
Sumber: TikTok
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Seronok Bekerja Bersama, Nabila Huda Sifatkan Leona Bukan Bimbo - "Dia Kelakar, Manja & Bijak"

gempak
18/09/2024
07:55 MYT
Gerak-geri sering dikritik, pelakon Nabila Huda, menyatakan pempengaruh media sosial sensasi, Kasih Iris Leona, 22, sebagai seorang anak muda yang berbakat, bijak, kelakar dan bukan budak 'bimbo' seperti yang disifatkan netizen.
Hiburan

Adira Suhaimi Anggap Fazura Sama Seperti Dirinya - “Dia Macam Saya Tak Tunjuk…”

gempak
18/09/2024
04:55 MYT
Pernah berdepan isu melibatkan rumah tangga, penyanyi Adira Suhaimi menyifatkan dirinya sama seperti pelakon Fazura yang tidak gemar menunjukkan sebarang tanda sedang menghadapi masalah kepada umum.
Viral

Buku 99 Kata-Kata Fattah Amin Kembali Tular, Ada Netizen Beri Nasihat - “Jangan Galak Mengata Orang, Masing-Masing Ada Ujian”

gempak
17/09/2024
06:55 MYT
Susulan isu rumah tangga yang menimpa pasangan selebriti, Fattah Amin dan Nur Fazura, kini media sosial ‘riuh’ pula dengan buku berjudul ‘99 Kata-Kata #QalifModen Fattah Amin’ yang kembali tular.
Hiburan

Wawa Zainal & Aeril Zafrel Mohon Netizen Henti Buat Spekulasi Isu Rumah Tangga Fattah, Fazura - “Bukan Sebab Curang, Mungkin…”

gempak
17/09/2024
01:37 MYT
Isu rumah tangga pasangan selebriti Nur Fazura dan Fattah Amin masih lagi menjadi perbualan hangat di laman sosial selepas aktres itu dilaporkan memfailkan perceraian terhadap suaminya pada Jumaat lalu.
Hiburan

Terima Banyak Mesej Bertanyakan Tentang Fazura, DJ Sonic Dedah Keperibadian Sebenar Isteri Fattah Amin - “Yang Rapat Saja Tahu…”

gempak
16/09/2024
07:25 MYT
Penyampai radio, DJ Sonic mendedahkan dia menerima banyak mesej di Instagram dan WhatsApp malah ada yang menghubunginya untuk bertanyakan mengenai isu melibatkan aktres Fazura.