Pelakon Tony Eusoff memberitahu dia sentiasa memberi sepenuh jiwa dan komitmen menerusi setiap projek yang diberikan kerana ia adalah tanggungjawabnya untuk melaksanakan dengan baik.

Menurut Tony, dia berasa bimbang akan menyusahkan banyak pihak sekiranya tidak melakukan kerjanya dengan sebaik yang mungkin.

“Saya takut nak menyusahkan orang, kalau saya buat sesuatu saya takkan buat dengan separuh jiwa sebab setiap projek adalah tanggungjawab besar buat saya jadi saya akan memberikan 150 peratus komitmen.

“Kalau kita sudah tandatangani kontrak kita tiada hak nak merungut, kita kena bagi komitmen. Kalau tak mahu bagi komitmen, baik tak payah buat.

“Kalau separuh jiwa, kita sendiri akan jiwa kacau jadi kita sendiri akan memberikan kerjasama untuk menghasilkan karya yang cantik.

“Saya percayakan ‘teamwork’ dan kalau boleh saya tak mahu saya menjadi sebab sesebuah karya itu terjejas,” kata Tony kepada Gempak.

Tampil Dengan Filem Mencari Ramlee

Berkongsi lanjut, Tony akan tampil menerusi filem baharu arahan Megat Shahrizal berjudul Mencari Ramlee bersama Datin Sofea Jane dan Mimi Lana.

Mencari Ramlee sudah pun siap dirakamkan, dan kini dalam proses pasca produksi. Ia direncanakan akan ditayangkan di pawagam tempatan pada penghujung tahun ini.

BERITA TRENDING: Lama Sendirian, Tony Eusoff Teringin Berkahwin! - "Orang Tua Pun Boleh ..."

BERITA TRENDING: “Saya Pernah Dengar Ada Influencer Bermasalah, Tapi Tidak Mereka Ni" - Tony Eusoff