,
Laman Utama

Sehangat Rabu: Ridhuan Tee Isu Kontroversi Anak, Ustaz Kazim Keluar Jarum Dari Perut & Penyanyi Murtad Peluk Islam

Mya Amri
25/05/2022
15:57 MYT
Pelbagai kisah menarik yang berlaku sepanjang Rabu, bermula dengan isu viral sehinggalah mistik.
Kami senaraikan lima yang menarik sepanjang Rabu.
#1: Ridhuan Tee Tampil Bersuara Isu Video Kontroversi Syafi Tee, Anggap Ia Ujian - "Iman Tak Dapat Diwarisi, Saya Pun Tak Sempurna"
Pendakwah selebriti Mohd Ridhuan Tee Abdullah akhirnya tampil bersuara selepas kontroversi video berpeluk dan bercumbu seorang lelaki mirip anaknya, Syafi Tee minggu lalu.
#2: Ustaz Kazim Dedah Sebulan Tak Boleh Kencing, Keluar Jarum Dari Perut Ketika Mandi... "Menggelupur Sakit, Saya Tak Propa"
"Kalau ada kata ini propa untuk filem saya, tak! Orang dah tahu cerita saya sakit sejak berpuluh tahun dulu," demikian kata-kata pendakwah popular Datuk Ustaz Kazim Elias mengulas mengenai keadaan kesihatannya ketika tampil di rancangan bual bicara MeleTOP pada Selasa.
#3: Penyanyi Kembali Peluk Islam Selepas 13 Tahun Murtad - "Hati Saya Tak Tenteram, Kalau Meninggal Dunia Nanti ..."
Selepas 13 tahun murtad, penyanyi Indonesia, Nania Yusuf kembali menjadi seorang muslim selepas melafazkan kalimah syahadah ketika Aidilfitri lalu.
Nania, 38, yang juga bekas peserta Indonesian Idol keluar dari agama Islam dan memeluk agama Kristian pada 2009.
#4: Pakai Ketat Tapi Tutup Dada Ketika Bertemu Ustaz Kazim Elias, Netizen Beri Pujian Pada Elly Mazlein
Pengacara sensasi Elly Mazlein mencuri perhatian wargamaya apabila mengenakan gaun merah ketat ketika mengacarakan sebuah program TV pada Selasa.
Menerusi platform TikTok, seorang pengguna berkongsi sedutan program yang mempamerkan sesi temubual tersebut untuk tatapan umum.
#5: Gemuk, Peha Besar.. Janna Nick Terasa Dengan Komen ‘Body Shaming’ Netizen - “Terfikir Nak Potong Perut”
Selebriti Janna Nick meluah rasa sedih dan tersinggung apabila dirinya masih menerima ejekan bentuk badan ataupun ‘body shaming’ daripada wargamaya.
Menurut Janna atau nama sebenarnya Nurul Jannah Muner, 27, dia pernah terfikir untuk melakukan pembedahan bariatrik atau memotong usus bagi mendapatkan bentuk badan kurus.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
the-hardest-singing-show

THSS: Persembahan Ayda Jebat Over The Top, Suara Aisha Retno Unik, Ini Recap Minggu Pertama THSS

gempak
13/05/2024
08:55 MYT
Program The Hardest Singing Show telah memulakan siaran sulungnya malam tadi secara langsung dari CIDB Convention Centre, Kuala Lumpur.
Drama

Ke Kodiang With Love: Recap Episod 1 & 2 - Semua Effort Gagal, Agak-Agaknya Dapat Ke Ajib Pikat Naziah?

gempak
07/05/2024
04:55 MYT
Bila buat perancangan nak pikat Naziah, ada sahaja masalah yang terpaksa dihadapi oleh Ajib. Persoalannya, adakah plan yang dirancang oleh Ajib untuk bersama Naziah akhirnya berjaya? Jadi bagi yang tak sempat menonton, berikut merupakan recap drama Ke Kodiang With Love.
Drama

Penuh Dengan Konflik & Emosi, Ini Recap Minggu Raya Drama Takdir Itu Milik Aku

gempak
16/04/2024
09:55 MYT
Penuh dengan emosi dan konflik, drama Takdir Itu Milik Aku sekali lagi membuatkan penonton tidak senang duduk melihat nasib Dian yang terpaksa menempuhi pelbagai pancaroba semenjak mendirikan rumah tangga dengan Zarif.  Jadi bagi yang tak sempat menonton, berikut merupakan recap minggu raya drama Takdir Itu Milik Aku:  Dian Kehilangan Anak Kehil
Terkini

Recap i.D Episod 7: Aidi Zabran/Tengku Remy Diburu Polis!

gempak
12/04/2024
07:00 MYT
Hanya tinggal satu episod sahaja lagi sebelum siri drama premium terbitan Astro Shaw, i.D Swipe, Steal, Love ini bakal melabuhkan tirainya.
Hiburan

Khunsa: Sherry Ketuk Kepala Azhan Rani Pakai Senduk Kayu, Suami Jadi Bodoh Kena Sihir!

gempak
25/03/2024
04:25 MYT
Babak Sherry Alhadad ketuk kepala Azhan Rani dan tonyoh nasi dalam mulut pelakon lelaki itu tular di media sosial sejak beberapa hari lalu.