Ramai mengetahui usahawan yang kini bergelar penyanyi, Iqbal Zulkefli kini berada di Indonesia.

Baru-baru ini, Iqbal berkongsi foto bertemu dengan penyanyi popular dari seberang, Datuk Seri Rossa dan menerusi laporan media tempatan, penyanyi lagu Hujan itu juga berhasrat untuk mendekati Diva Indonesia tersebut .

BACA: "Sama Cantik Sama Padan, Bukan Macam Mak Dengan Anak" - Netizen Usik Iqbal Dengan Rossa!

Bagaimanapun, Rossa akui tidak mengenali Iqbal disebabkan pertemuan mereka ketika bergambar baru-baru ini terlalu singkat tanpa perbualan panjang.

"Siapa ya? Maaf saya tak perasan sebab ramai yang bergambar dan sekejap sahaja, saya terlupa.

"Saya tak kenal siapa dia, saya ingat ada orang Malaysia bergambar dengan saya di acara tayangan filem Love Knots baru-baru ini.

"Tapi kami tidak berbual lanjut selepas ambil gambar bersama," katanya.

Bagaimanapun, Rossa akui terbuka untuk berkenalan dengan sesiapa untuk tujuan persahabatan.

"Kalau berkenalan untuk berkawan tak apa-apa, tapi kalau teman-teman mahu carikan jodoh untuk saya boleh saja, tapi tak mahu gosip," katanya tersenyum.

Rossa berkata demikian dalam sidang media virtual melancarkan single terbarunya berjudul Terlalu Berharap sebentar tadi.

Lagu ciptaan Andmesh itu merupakan runut bunyi bagi filem Love Knots yang dibintangi Rizky Nazzar, Beby Tsabina, Aidil Saputra dan ramai lagi.

Video Lirik lagu tersebut menampilkan para pelakon filem itu sendiri, manakala video muzik rasminya pula akan menyusul kemudian.

Foto: Instagram Rossa & Instagram Iqbal