,
Hiburan

Suami Ella Payung Lagu 'Mendung Tak Bererti Hujan', Ironi 'Perpisahan' 9 Tahun Sebelum Berkahwin

Gempak
10/08/2024
09:00 MYT
Suami kepada ratu rock negara, Ella, Kapten Azhar Ghazali, memberitahu lagu Mendung Tak Bererti Hujan yang dinyanyikan bersama isteri tersayang di konsert Jilid Rockestra Ella: Rockers Juga Manusia punyai maksud tersendiri.
Jelas Azhar, lagu terbabit menyimpan kenangan tersendiri bagi mereka berdua.
"Kami pilih untuk berduet lagu Mendung Tak Bererti Hujan pada konsert malam ini kerana lagu itu memang ada kaitan dengan kisah percintaan kami dulu.

"Kami bercinta dan lepas tu putus dan dia (suami) menghilangkan diri dan saya tidak tahu di mana dia berada kerana dia tidak mencari saya.

"Pernah satu masa, saya berasa tiada harapan untuk kami hidup bersama. Saya juga sangat 'down' ketika itu dan selama sebulan tidak boleh tidur malam tapi tetap teruskan perjalanan hidup.
"Tak sangka, Allah maha kaya, kami berdua akhirnya kembali mencari antara satu sama lain dan nampaknya jodoh kami kuat," katanya.

Kembali bersatu

Sebelum memutuskan untuk mendirikan rumah tangga pada tahun 2012, Azhar dan Ella mendedahkan mereka pernah 'berpisah' selama tempoh sembilan tahun tanpa khabar.
"Sebelum kami berkahwin, kami berpisah selama sembilan tahun. Pada ketika itu, saya mula bercinta dengan Ella sejak usia 21 tahun, tapi saya merasakan perbezaan umur menghalang kami untuk bersama.

“Meskipun begitu, kami tetap berkawan untuk mengenali antara satu sama lain, dan pada tahun kesembilan, kami akhirnya bersatu sebagai suami isteri

"Lagu ini juga merupakan penghormatan untuk abang Deddy Dores.
"Saya bukan nak cakap yang menyanyi lagu itu dengan baik tapi saya rasa ia merupakan tanggungjawab untuk mempersembahkan kepada peminat," katanya.
Ella atau nama sebenarnya Nor Zila binti Aminuddin dan Azhar telah mendirikan rumahtangga pada 7 Julai 2012 dan memiliki seorang anak angkat perempuan bernama Shanome Az Zahra.

BERITA TRENDING: Olimpik Paris 2024: Menang Emas, Imane Khelif Tegaskan Dirinya Wanita Tulen!

BERITA TRENDING: Sayang Anak Punya Pasal, Bapa Sanggup Ubah Suai Tong Sampah Jadikan Bumbung Basikal

BERITA TRENDING: Aedy Ashraf Pernah Dibuli, Sedar Kepentingan Martial Art - “Bukan Untuk Bergaduh, Sekurangnya Ada Asas Mempertahankan Diri”

BERITA TRENDING: Suami Dituduh Buat Lawak 'Double Meaning', Maryam Mohon Maaf - "Saya Dah Tegur Dia"

Sementara itu, konsert Jilid Rockestra Ella : Rockers juga Manusia anjuran Hitman Solutions dan RockQueen itu berjaya memukau lebih 3,000 penonton.
Ella menghiburkan peminat dengan rangkaian 27 lagu termasuk lagu hitnya seperti Nuri, Sembilu, Sepi Sekuntum Mawar Merah, Gemilang dan banyak lagi.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

30 Tahun Dalam Industri Muzik, Nora Ariffin Syukur Impian Adakan Konsert Solo Tercapai - “Hampir Mengalah…”

gempak
14/09/2024
15:55 MYT
Penyanyi, Datuk Nora Ariffin menzahirkan rasa syukur apabila impiannya untuk menjalankan konsert tercapai setelah 30 tahun berada dalam industri muzik tanah air.
Hiburan

“Tak Mahu Lakukan, Malas Nak Rasa Kecewa Lagi Tapi…” – Aina Abdul Akui Hampir Mengalah! Demi Peminat, Tetap Bangkit Anjurkan Konsert Imaji Tour

gempak
14/09/2024
13:55 MYT
Bagaimanapun kata Aina, semangat yang diberikan oleh orang sekeliling membuatkan dirinya bangkit untuk memastikan impiannya menganjurkan konsert berkenaan terlaksana.
Hiburan

Alan Walker Tunaikan Janji, Gegarkan KL Base 8 Nov Ini

gempak
14/09/2024
04:55 MYT
Menurut Alan, keputusan untuk membatalkan konsertnya sebelum ini adalah disebabkan faktor keselamatan dan juga isu penyalahurusan.
Hiburan

Tidur Di Pejabat, Baim Wong & Isteri Sudah Pisah Ranjang?

gempak
13/09/2024
23:55 MYT
Kisah rumah tangga Baim Wong dan isteri, Paula Verhoeven yang didakwa sedang retak menanti belah memang menjadi pemberitaan media hiburan Indonesia.
Peraduan

GMW Giveaway: Konsert Kilauan Emas 2024 Minggu 2

gempak
13/09/2024
09:12 MYT
Siapa nak pergi ke GMW Giveaway: Konsert Kilauan Emas 2024 Minggu 2 Secara Percuma? Memang best!