Usahawan dalam talian, Siti Suriani Wahiddin atau lebih dikenali sebagai Siti Jamumall berdepan dugaan lagi apabila anaknya pula menghidap penyakit demam kuning.

Siti menerusi hantaran di laman sosial Facebook miliknya meluahkan kebimbangan kerana bacaan kuning anaknya tinggi sehingga terpaksa di tahan wad.

“Tak mudah nak handle situasi macam ni, emosi stress semua datang. Anak pula kuning tinggi terpaksa warded terus. Ya Allah kau kuatkan aku hadapi dugaan kali ini,” tulisnya.

Dalam pada itu menerusi ruangan komen, rata-rata pengikutnya memberikan semangat kepada Siti selain mendoakan kesihatan bayi lelakinya.


Terdahulu, tular di media sosial mengenai Siti Jamumall yang cemas apabila menyedari bayi yang dibawa pulang dan disusukan bukan anak kandungnya.

Bagaimanapun dia dikatakan menyedari bayinya tertukar selepas pulang ke rumah pada Sabtu, apabila melihat tanda nama pada kaki bayi itu tertera nama ibu yang lain serta waktu kelahiran berbeza.

BACA: Siti Jamumall Terkejut Rupanya Bayi Yang Disusukan Bukan Anaknya – “Doakan Saya Dapat Anak Saya Balik…”

BACA: “Allah…Syukur Dapat Balik Anak, Betul la Firasat Ibu Itu Tepat…”

BACA: Isu Bayi Tertukar, Siti Jamumall & Diana Hanani Berhasrat Ambil Tindakan Undang-Undang


Kejadian itu tular di media sosial apabila Siti Suriani berkongsi di Facebook miliknya dan mendapat 1.3 juta tontonan, 56,000 komen dan 37,000 dikongsi netizen.