Pelakon dan bekas anggota Running Man, Lee Kwang Soo memaklumkan bakal menjalani pembedahan untuk mengeluarkan semula skru yang ditanam di bahagian buku lalinya sebelum ini.

Pendedahan itu diumumkan Kwang Soo ketika menjadi tetamu jemputan bagi program My Little Old Boy, baru-baru ini.

"Sekarang selepas saya menyelesaikan semua penggambaran, saya akan menjalani pembedahan bulan depan dan juga rawatan pemulihan.

"Sebelum ini, saya tidak dapat memberikan fokus terhadap rawatan pemulihan dengan baik selepas mengalami kemalangan jalan raya.

“Jadi kali ini saya akan menjalani pembedahan untuk keluarkan skru dan memberikan lebih perhatian terhadap proses pemulihan

Sebelum ini Kwang Soo telah menjalani pembedahan di bahagian buku lali pada 18 Februari 2020 selepas terlibat dengan kemalangan jalan raya pada 16 Februari tahun yang sama.

Pada 27 April 2021, Kwang Soo telah membuat keputusan mengejut apabila memilih untuk mengundurkan diri dari Running Man selepas 11 tahun bersama.

Keputusan itu dibuat kerana Kwang Soo memerlukan masa untuk pemulihan selepas mengalami kecederaan di bahagian buku lalinya akibat kemalangan.

Saksikan Running Man setiap Jumaat, 18 Jun 2021, jam 11 malam di ONE (saluran 393).

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang dunia hiburan Korea, layari GEMPAK CHINGU