Artis Korea

“Tak Dapat Beri Fokus Untuk Sembuh Lepas Kemalangan” - Lee Kwang Soo Bakal Jalani Pembedahan Buku Lali

Mya Amri
12/08/2021
15:25 MYT
Pelakon dan bekas anggota Running Man, Lee Kwang Soo memaklumkan bakal menjalani pembedahan untuk mengeluarkan semula skru yang ditanam di bahagian buku lalinya sebelum ini.
Pendedahan itu diumumkan Kwang Soo ketika menjadi tetamu jemputan bagi program My Little Old Boy, baru-baru ini.
"Sekarang selepas saya menyelesaikan semua penggambaran, saya akan menjalani pembedahan bulan depan dan juga rawatan pemulihan.
"Sebelum ini, saya tidak dapat memberikan fokus terhadap rawatan pemulihan dengan baik selepas mengalami kemalangan jalan raya.
“Jadi kali ini saya akan menjalani pembedahan untuk keluarkan skru dan memberikan lebih perhatian terhadap proses pemulihan
Sebelum ini Kwang Soo telah menjalani pembedahan di bahagian buku lali pada 18 Februari 2020 selepas terlibat dengan kemalangan jalan raya pada 16 Februari tahun yang sama.
Pada 27 April 2021, Kwang Soo telah membuat keputusan mengejut apabila memilih untuk mengundurkan diri dari Running Man selepas 11 tahun bersama.
Keputusan itu dibuat kerana Kwang Soo memerlukan masa untuk pemulihan selepas mengalami kecederaan di bahagian buku lalinya akibat kemalangan.
Saksikan Running Man setiap Jumaat, 18 Jun 2021, jam 11 malam di ONE (saluran 393).
Untuk mengetahui lebih lanjut tentang dunia hiburan Korea, layari GEMPAK CHINGU
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Oppa Handsome Lee Joon Gi Nak Datang Malaysia 22 September Depan! Ini Harga Tiket Serta Tawaran Eksklusif Yang Diberikan

gempak
21/07/2024
05:50 MYT
Pelakon popular Korea Lee Joon Gi bakal mengadakan pertemuan pertamanya bersama peminat di Malaysia pada September depan.
Hiburan

Rina Nose Dedah Hasrat Mahu Buat Pembedahan Kosmetik – “Saya Mahu Buat Tapi..”

gempak
12/07/2024
21:55 MYT
Pembedahan kosmetik bagi mencantikkan wajah semakin popular dalam kalangan selebriti.
Gaya Hidup

Kecoh Mahalini ‘Buat Hidung’,  4 Artis Indonesia Ini Hampir Tidak Dikenali Lepas Buat Pembedahan Plastik

gempak
10/07/2024
07:51 MYT
Dunia hiburan Indonesia sedang heboh dengan penampilan baharu Mahalini yang didakwa melakukan pembedahan plastik pada bahagian hidungnya.
Hiburan

Lee Hyori Serik Buat Prosedur Kecantikan: “Botox Buat Saya Tidak Boleh Senyum”

gempak
05/07/2024
14:55 MYT
Bukan satu hal yang asing buat para selebriti Korea Selatan melakukan pembedahan plastik. Malah ramai dalam kalangan mereka yang mengaku pernah mencuba sekurang-kurangnya melakukan Botox.
Hiburan

BTS Jin Jadi Pembawa Obor Wakili Korea Selatan Di Olimpik 2024

gempak
02/07/2024
13:23 MYT
Populariti Jin BTS bukan hanya untuk industri hiburan K Pop tetapi juga digunakan dengan baik oleh Korea Selatan apabila dilaporkan bakal menjadi pembawa obor di temasya Olimpik 2024.