Pelakon Sharnaaz Ahmad kerap berkongsi mengenai aktiviti dia bersama anak lelakinya iaitu Jebat Jayden di laman sosial miliknya.

Terbaharu, Sharnaaz berkongsi wajah Jebat dengan mengatakan pandangan yang diberikan oleh anak lelakinya itu akan membuatkan ramai wanita tidak keruan termasuklah ibunya sendiri, Noor Nabila.

“12 tahun lagi pandangan ini bakal menggelisahkan ramai wanita… termasuk mak dia sendiri,” kongsi Sharnaaz menerusi laman Instastory miliknya.

Terdahulu, Sharnaaz membawa anak lelakinya iaitu Jebat Jayden pulang ke kampung halamannya di Pulau Pinang pada hari raya kedua.

Sharnaaz berkata, dia juga membuat tempahan di Hotel Hard Rock di Pulau Pinang yang merupakan destinasi kegemaran Jebat dan akan menetap selama lima hari di sana.

Untuk info, Sharnaaz pernah bernikah dengan kakak kepada selebriti terkenal Neelofa iaitu Noor Nabila pada April 2017 namun berpisah pada 9 Julai 2020.

Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang anak lelaki iaitu Jebat Jayden yang kini berusia tujuh tahun.

BERITA TRENDING: Sharnaaz Ahmad Anggap Kehadiran Aliff Syukri Dalam Industri Ibarat Warna - “Orang Macam Dia Tetap Akan…”

BERITA TRENDING: “Kalau Dah Namanya Lelaki Ni…” - Sharnaaz Ahmad