,
Hiburan

Didakwa Sudah Bercerai, Velvet Aduk Komen - "Kami Tidak Pernah Terfikir Pun"

Ainun
23/08/2024
01:55 MYT
Penyanyi, Velvet Aduk menafikan dakwaan dirinya dan suami iaitu vokalis kumpulan Estranged, Rich bercerai.
Velvet atau nama sebenarnya Velvet Lawrence Aduk, 37, berkata dia dan suaminya tidak pernah terfikir untuk bercerai.

“Hubungan saya dan Rich masih lagi suami isteri. Biasalah dalam hubungan perkahwinan tidak selalu indah, tapi bila dikaitkan dalam gosip perceraian, kami berdua tidak pernah terfikir. Kami tidak akan pernah berbuat demikian.

“Mungkin, orang selalu mengikuti kehidupan saya menerusi media sosial. Jadi, bila saya tidak kongsi kebahagiaan dengan suami, orang akan mula berteka teki”, jelasnya kepada Gempak ketika menghadiri sidang media Sound Of Borneo di Hotel Traders, Kuala Lumpur, pada Khamis.

Hanya fokus kepada kerjaya

Melanjutkan bicara, Velvet turut menyatakan bahawa dengan usianya yang semakin meningkat, dia kini lebih memberi tumpuan kepada kerjayanya.

“Tapi, bila difikirkan balik dengan umur saya yang sudah meningkat ini, saya sudah jarang memuat naik gambar tentang kehidupan saya di media sosial sendiri.

“Saya terlalu fokuskan kepada kerja. Bila saya jarang memuat naik gambar dengan anak dan suami, spekulasi akan timbul”, katanya.

Selesa Tidak Berkongsi

Tambahnya lagi, dia menyedari dakwaan mengenai perceraian tersebut, namun memilih untuk merahsiakan kehidupan peribadinya kerana lebih selesa untuk tidak terlalu berkongsi kepada umum.
“Kami sebenarnya tahu tentang gossip ini dan saya rasa, saya lebih gemar untuk rahsiakan tentang kehidupan saya secara peribadi.

“Umur saya sudah meningkat, saya cuba untuk melindungi kebahagian saya yang saya suka. Kadang-kadang saya faham perasaan bila ada juga sesetengah orang tidak gemar untuk pamerkan kebahagian mereka dikhalayak ramai. Bagi saya ia sangat bagus untuk diri sendiri”, kongsinya.

BERITA TRENDING: Terbuat Sebab Stres, Fatiya Latiff Ada ‘Plan’ Nak Buang Tatu - “Mereka Tak Marah Yang Teruk Sebab Tahu Saya Akan…”

BERITA TRENDING: Penampilan Makin ‘Berbeza’, Syamel Nafi Buat Pembedahan Plastik - “Itu Tidak Betul..”

BERITA TRENDING: Terima Buah Pinggang Isteri, Along Eyzendy Perlu Makan Ubat Seumur Hidup - “Bila Dah ‘Fragile’ Macam Ini…”

BERITA TRENDING: Tiga Kanak-Kanak Ditahan, Serang Rumah Pakai Busur & Anak Panah

Untuk info, Velvet yang juga merupakan penyanyi kelahiran Sabah ini dan suaminya, Rich telah mendirikan rumah tangga pada 5 Disember 2008.
Hasil perkahwinan itu, pasangan ini dikurniakan empat orang cahaya mata.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Wanita Buat POV Suami Isteri Dengan Anak Buat Permohonan Maaf - “Saya Cari Rezeki Halal,Hanya Lakonan Semata..”

gempak
15/09/2024
05:11 MYT
Tidak tahan dengan kecaman yang di terima, seorang wanita yang dikenali sebagai Dya tampil memberi penjelasan berhubung konten ‘POV’ suami isteri melibatkan anaknya yang masih di bawah umur.
Hiburan

“Fattah Okay Sahaja Di Set Penggambaran, Dia Sangat Professional” - Liyana Jasmay

gempak
14/09/2024
23:55 MYT
Pelakon dan penyanyi Liyana Jasmay enggan mengulas dan memberi sebarang komen berkenaan rumah tangga aktor, Fattah Amin. meskipun sedang menjalani penggambaran untuk sebuah naskhah bersama.
Hollywood

Sadis! Tak Sempat Lari Ratu Cantik Switzerland Maut, Suami Cekik & Blender Anggota Badan

gempak
14/09/2024
18:55 MYT
Hajat salah seorang finalis Ratu Switzerland, Jenazah Kristina Joksimovic untuk melarikan diri daripada suaminya tidak kesampaian apabila dibunuh lelaki tersebut.
Hiburan

Fattah Amin Dedah Tiada Orang Ketiga, Akui Masih Sayangkan Fazura

gempak
14/09/2024
04:26 MYT
Pelakon Fattah Amin menegaskan bahawa tiada wanita lain dalam hidupnya yang menyebabkan kepada keruntuhan rumah tangganya bersama aktres, Fazura.
Hiburan

“Saya Sudah Ada Isteri, Kenapa Nak Layan Orang Ketiga?” - Video Fattah Amin Ulas Tentang ‘Penyondol’ Kembali Tular

gempak
14/09/2024
03:12 MYT
Satu video temu bual berkaitan pelakon, Fattah Amin mengulas tentang isu orang ketiga dalam perhubungan kembali tular dalam media sosial.