,
Hiburan

Ella Bakal Persembahkan Lagu Negaraku Di Konsert After Race Fest MOTO GP

Umirah Halim
01/10/2024
18:55 MYT
Ratu Rock Malaysia, Ella bakal membuat kemunculan di pentas konsert After Race Fest yang bakal berlangsung di Helipad Litar Antarabangsa Petronas Sepang (SIC), pada 3 November depan.

Nyanyi lagu negaraku

Lebih menarik lagi, pelantun lagu Sembilu itu juga akan menyanyikan lagu Negaraku sempena acara perlumbaan MOTO GPTM.
Ella berbesar hati diberi peluang untuk mendendangkan lagu kebangsaan itu dan berasa teruja dapat berkongsi pentas dengan nama-nama besar.

“Menjadi sebuah penghormatan untuk saya diberikan tanggungjawab menyanyikan lagu Negaraku pada acara MotoGPTM kelak.

“Dan selepas itu saya akan berkongsi pentas bersama Smash Mouth dan Macklemore bersama artis-artis Malaysia serta Indonesia yang lain. Jangan lupa untuk temui saya di AFTER RACE FEST nanti,” ujar Ella.
Sementara itu, Pengarah Urusan HFIVE Entertainment selaku penganjur, Sean Pereira berkata konsert itu sebagai hiburan istimewa buat semua pengunjung yang hadir menonton perlumbaan MotoGPM.
“Seperti tidak lengkap jika perlumbaan MotoGPTM diakhiri tanpa keraian dalam kalangan pengunjung.
“Maka kami di HIFIVE Entertainment dengan bangga menganjurkan AFTER RACE FEST bukan semata-mata bersifat hiburan sebaliknya meraikan pengunjung dari seluruh dunia ke MotoGPTM dengan pelbagai aktiviti lain termasuk pertunjukan drone dan persembahan bunga api sebagai signifikan penganjuran acara yang sukses,” katanya.

BERITA TRENDING: DeFam & 6ixth Sense Akan Satu Pentas Dengan Macklemore, Bakal Beraksi Di Konsert ‘After Race Fest’

BERITA TRENDING: “Mahalini Sudah Sampaikan Lagu Itu Dengan…,” - Aisha

BERITA TRENDING: Budak Genius Masuk UM Pada Usia 12 Tahun

BERITA TRENDING: Netizen Anggap Fattah Amin Kurang ‘Effort’ Pujuk

Bermula pada pukul 4 petang di Helipad, pengunjung boleh menyaksikan persembahan Feel Koplo & DE FAM dengan Segment Get Started, Segment Healing pula akan dikuasai oleh Nidji dan 6itxh Sense, diikuti dengan persembahan bertenaga dari Ratu Rock ELLA.
Segment Lets Rock bersama Smash Mouth. Dan semestinya kemunculan headliner- Macklemore di Segment Solidarity merupakan sebuah kemunculan solidariti yang ditunggu-tunggu.
Tambahan pula penyanyi rap ini baru muncul dengan single terbaru bertajuk HIND’S HALL 2, lagu kolaborasinya bersama rapper Palestin MC Abdul, penulis lirik Amerika- Palestin Amer Zahr dan penyanyi Amerika, Anees Mokhiber. Dapatkan tiket After Race Fest berharga RM550 hanya dengan menggunakan promo code PayLater by GRAB.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

5,000 Penonton Meriahkan Malam Hari Merdeka Pulau Pinang! Spider, Ella, Masdo Penuh Energetik

gempak
01/09/2024
11:55 MYT
Mahardika : Spider X Ella X Masdo dipercayai telah menjadi konsert terhebat yang pernah dianjurkan The Dons Group pada tahun ini serta bakal melakar sejarah tersendiri dengan bantuan kehadiran peminat.
Hiburan

Lepas 21 Tahun, Ella Syukur Standing in The Eyes of The World Masih Melekat Di Hati Rakyat Malaysia – “Dengar Terus Jatuh Cinta"

gempak
31/08/2024
08:48 MYT
Ratu rock Malaysia, Ella merasakan dirinya begitu bersyukur kerana memilik lagu popular ‘Standing in The Eye of The World’ dan sering menjadi siulan setiap kali menyambut hari kemerdekaan atau pada musim sukan.
Hiburan

Sanggar Seni Kemuncak DFP Seni Festival 2024!

gempak
27/08/2024
18:24 MYT
DFP Seni Festival 2024 yang telah berlangsung selama tiga bulan di Dewan Filharmonik PETRONAS (DFP) bakal diakhiri dengan sebuah keraian kepelbagaian budaya dan muzik bertemakan Sanggar Seni pada Sabtu, 7 September 2024 dan Ahad, 8 September 2024 secara PERCUMA dari jam 2 petang hingga 9.30 malam.
Hiburan

DeFam & 6ixth Sense Akan Satu Pentas Dengan Macklemore, Bakal Beraksi Di Konsert ‘After Race Fest’

gempak
21/08/2024
13:55 MYT
Penyanyi rap Macklemore antara yang bakal memeriahkan konsert After Race Fest yang bakal berlangsung di Helipad Litar Antarabangsa Petronas Sepang (SIC), pada 3 November nanti.
Hiburan

Suami Ella Payung Lagu 'Mendung Tak Bererti Hujan', Ironi 'Perpisahan' 9 Tahun Sebelum Berkahwin

gempak
10/08/2024
09:00 MYT
Suami kepada ratu rock negara, Ella, Kapten Azhar Ghazali, memberitahu lagu Mendung Tak Bererti Hujan yang dinyanyikan bersama isteri tersayang di konsert Jilid Rockestra Ella: Rockers Juga Manusia punyai maksud tersendiri.
BorakSeeni