Baru-baru ini, Huawei telah memperkenalkan dua model utama Huawei Siri P40 iaitu Huawei P40 dan Huawei P40 Pro.

Huawei P40 dan Huawei P40 Pro yang telah dilancarkan di pasaran Malaysia masing-masing boleh didapati dengan harga RM 2,799 dan RM 3,899 dalam warna Blush Gold, Frost Silver dan Deep Sea Blue.

Menariknya, Huawei P40 hadir dengan tri-kamera Leica manakala Huawei P40 Pro memiliki quad-kamera Leica.

Memang hebat! Dua model flagship terbaru ini ditambahbaik dari segi perkakasan kamera seperti 50x Super Zoom, HUAWEI Ultra Vision Sensor, low light photography dan HUAWEI AI Golden Snap untuk pengalaman mengambil gambar lebih memuaskan.


Bukan itu sahaja, disaat kita sedang menghadapi tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP), Huawei Siri P40 mampu menghubungkan kita dengan keluarga, rakan-rakan yang terpisah ‘jauh’.

Dengan Huawei MeeTime pada P40 dan P40 Pro, wajah-wajah kesayangan dapat dilihat dengan jelas walaupun dalam keadaan kekurangan cahaya mahupun internet lemah!

Sebab itulah, Huawei Siri P40 ini ‘the best in connectivity’!

Sepanjang PKP ini anda juga tak akan bosan duduk di rumah kerana, dikuasakan oleh Kirin 990 5G, HUAWEI Siri P40 siap untuk era 5G, menyokong mod rangkaian non-standalone (NSA) dan standalone (SA), serta sokongan komprehensif untuk jalur frekuensi 5G tanpa gangguan.

HUAWEI Siri P40 juga menyokong Wi-Fi 6 Plus. Dengan memanfaatkan standard Wi-Fi 6, ia menyokong lebar jalur saluran 160MHz dan 1024-QAM untuk mencapai kadar transmisi teoritis puncak 2400Mbps dan penerimaan isyarat yang lebih baik dan tiada tandingannya bahkan untuk streaming langsung dalam resolusi 4K.

Selain itu, AppGallery HUAWEI kini mengandungi sebahagian besar aplikasi yang sering digunakan oleh rakyat Malaysia seperti Facebook, WhatsApp, WeChat, Netflix, Instagram, AirAsia, TikTok, Lazada, dan banyak lagi.

AppGallery juga selamat, kerana diperkuat dengan empat lapisan perlindungan yang telah disahkan oleh standard industri tertinggi.

Pengguna boleh menjimatkan lebih banyak penyimpanan dengan hanya menggunakan Aplikasi Pantas untuk membuka aplikasi yang anda inginkan tanpa memasangnya.

Di samping itu, para pengguna HUAWEI Siri P40 dan MatePad Pro boleh menebus ganjaran yang bernilai sehingga RM2,381 di HUAWEI Member Center dan dapatkan 50GB cloud storage secara percuma selama setahun!

Tambahan lagi, semua pengguna siri P40 dan MatePad juga dapat akses premium percuma HUAWEI Video selama tiga bulan!

Untuk maklumat lebih lanjut layari https://consumer.huawei.com/en/mobileservices/appgallery/

Tunggu apa lagi? Dapatkan siri Huawei P40 anda hari ini! Anda boleh miliki siri Huawei P40 dengan RM999 sahaja!.

Dengan kerjasama HUAWEI, UMobile menawarkan promosi hebat ini tanpa pembayaran awal sifar menerusi plan P139 Unlimited Hero Postpaid. Dengan promosi ini, anda boleh dapatkan HUAWEI P40 Pro dengan menikmati harga promosi serendah RM 1,699!

Tanpa bayaran muka atau deposit, anda boleh dapatkannya dengan mudah! Selain tu, pengguna yang melanggan pelan ni juga boleh dapatkan hadiah percuma bernilai RM69, merangkumi:


Di samping itu, terdapat juga pelan yang bermula dari RM59 sebulan iaitu dengan UMobile Upackage.

Tunggu apa lagi? Dapatkannya dengan UMobile sekarang!

Jom memiliki HUAWEI Siri P40 ni dengan melayari laman web rasmi HUAWEI.

Dapatkannya sekarang!