Pelakon Iqram Dinzly, tidak ambil pusing jika namanya dikaitkan dengan aktres sensasi, Fathia Latiff.

Menurut Iqram atau nama sebenarnya, Mohammad Iqram Dinzly Muhammad Saipuddin, 43, menjelaskan dia hanya memfokuskan kariernya dalam bidang perniagaan berbanding isu-isu kontroversi yang hangat diperkatakan.

BERITA TRENDING: Ada Cubaan Menuduhnya Terlibat Skandal Video Seks, Iqram Dinzly Naik Hantu - “Have Fun Berfitnah…”

“Alhamdulillah, itu bermakna Allah sedang mengangkat darjat nama Iqram Dinzly tu, walaupun apa yang terjadi di dalam media sosial mesti akan bersangkut paut dengan Iqram Dinzly padahal yang gila tu Prince Chiki Dinzly.

“Biarlah orang nak kaitkan saya dengan Fathia Latiff ke, dengan siapa ke. Alhamdulillah, kerana zaman sekarang orang kejarkan viral dan glamor, macam saya, saya tak kejarkan semua tu, saya duduk diam-diam untuk jadi businessman yang berjaya,” katanya.

Dalam pada itu, Iqram juga menganggap namanya yang sentiasa disebut-sebut sebagai salah satu anugerah daripada Allah kerana masih ramai yang mengingatinya walaupun telah lama tidak melibatkan diri dalam industri hiburan.

“Benda tu anugerah dari Allah, walaupun tak nampak di kaca TV tapi masih disebut-sebut di merata-rata pelosok media sosial.

“Terima kasih kepada netizen kerana sering mengaitkan nama Iqram Dinzly dengan mana-mana sahaja ‘kegilaan’ di kalangan masyarakat Malaysia,” jelasnya.

Sekadar info, Iqram Dinzly tampil dalam filem Korsakoff terbitan D’Alpha Legacy Sdn Bhd yang bakal bersiaran bermula 14 Mac di saluran Astro First.

Korsakoff berkisar kisah wanita kekurangan vitamin B1 yang diculik, meraih trofi Filem Psikologi Terbaik pada Festival Filem Dunia Cannes (CWFF).