,
Hiburan

Isteri Fail Cerai, Harith Iskander Belum Sedia Beri Komen

Umirah Halim
09/07/2024
06:30 MYT

Pelawak terkenal Harith Iskander, enggan mengulas lebih lanjut mengenai isterinya Dr Jezamine yang sudah memfailkan cerai.“Saya tiada sebarang komen tentang perkara itu,”katanya.

Sudah fail cerai

Memetik laporan mStar, Dr Jezamine difahamkan sudah menfailkan cerai terhadap Harith di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur dan kes tersebut bakal disebut dalam masa terdekat.

Menurut Dr Jezamine, dia mengesahkan sudah memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya sekitar bulan Jun lalu bagaimanapun dia belum bersedia mengulas lanjut isu rumah tangganya itu.

“Betul saya telah memfailkan cerai. Saya tidak ingat tarikh sebenar permohonan itu dibuat tetapi lebih kurang sebulan lalu.

Terdahulu, Dr Jezamine mencuri perhatian apabila bergambar di hadapan dewan mahkamah lengkap berjubah dan bertudung ditemani peguam syarie, Datuk Akberdien Abdul Kadir.

ARTIKEL TRENDING: Pelakon Didakwa Belasah Teman Wanita Dalam SUV

ARTIKEL TRENDING: Wanita Berjaya Selamatkan Anjing Kena 'Tinju', Namakan Kitster - "Buat Masa Sekarang Biarlah Ia Berehat"

​ARTIKEL TRENDING: “Top Up Beli Eye Mo Lebih Sis” - Sarah Yasmine Sindir Ruhainies Lagi

​ARTIKEL TRENDING: Ini Jumlah Derma Yang Disumbangkan Gigi & Bella Hadid Untuk Palestin

​ARTIKEL TRENDING: RM564,000 Terkumpul Untuk Tabung Bantuan Kanak-Kanak Palestin Selepas Ariana Grande Kongsi Link Derma Di IG Story

Akberdien sebelum ini pernah mewakili beberapa artis popular dalam kes perceraian mereka.

Untuk rekod, Harith dan Jezamine mendirikan rumah tangga pada 12 Jun 2010 dan dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu Zander Xayne, 14, Alessandra Jayne, 11, dan Zydane Zayne, 9.

Sumber: Mstar
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Fattah Okay Sahaja Di Set Penggambaran, Dia Sangat Professional” - Liyana Jasmay

gempak
14/09/2024
23:55 MYT
Pelakon dan penyanyi Liyana Jasmay enggan mengulas dan memberi sebarang komen berkenaan rumah tangga aktor, Fattah Amin. meskipun sedang menjalani penggambaran untuk sebuah naskhah bersama.
Hiburan

Fattah Amin Dedah Tiada Orang Ketiga, Akui Masih Sayangkan Fazura

gempak
14/09/2024
04:26 MYT
Pelakon Fattah Amin menegaskan bahawa tiada wanita lain dalam hidupnya yang menyebabkan kepada keruntuhan rumah tangganya bersama aktres, Fazura.
Hiburan

“Saya Sudah Ada Isteri, Kenapa Nak Layan Orang Ketiga?” - Video Fattah Amin Ulas Tentang ‘Penyondol’ Kembali Tular

gempak
14/09/2024
03:12 MYT
Satu video temu bual berkaitan pelakon, Fattah Amin mengulas tentang isu orang ketiga dalam perhubungan kembali tular dalam media sosial.
Hiburan

Pengawal Peribadi Fazura ‘Spill The Tea’, Dakwa Fattah Amin Disondol Oleh Stylist?

gempak
14/09/2024
01:55 MYT
Susulan berita menggemparkan berkaitan pemfailan cerai yang dilakukan oleh aktres jelita, Fazura terhadap suami, Fattah Amin, timbul satu lagi pendedahan terhadap isu rumah tangga pasangan selebriti itu.
Hiburan

7 Tahun Kahwin, Fazura Fail Cerai Terhadap Fattah Amin

gempak
13/09/2024
04:38 MYT
Aktres dan usahawan Nur Fazura Sharifuddin dilaporkan telah memfailkan permohonan cerai terhadap suami, pelakon Fattah Amin, pagi tadi selepas tujuh tahun berkahwin.