Bintang Gegar Vaganza 5 (GV5), Hetty Sarlene mendapat kecaman netizen apabila memuat naik foto intim hampir berkucupan dengan suami, Daniel Oakes di Instagram.

Menerusi foto terbabit yang telah dimuat naik semula oleh pengguna di Twitter, rata-rata kurang senang dengan perkongsian foto oleh pelantun lagu Sangsi Asmara itu.

"Takutlah kita tengok artis post gambar cium mulut dengan suami," tulis salah seorang pengguna yang berkongsi paparan skrin dari Instagram Hetty.

Posting itu mengundang lebih banyak kecaman netizen hingga ada yang menyifatkan ia seolah-olah iklan untuk produk pencegahan kehamilan.

"Macam iklan kondom," tulis salah seorang pengguna.

"Seram tengok, very the cover CD porno zaman 2000-an," tambah komen lain.

"Nasib cium suami sendiri, bukan suami orang lain," sahut pengguna lain pula.

Hetty berkongsi foto berkenaan sempena menghargai kesetiaan suaminya sepanjang bersama.

"God gave me my husband so we could weather the storms of life together. Love your spouse. Shower them with all your heart. Cos you might never what tomorrow will bring," tulis Hetty.

God gave me my husband so we could weather the storms of life together. Love your spouse. Shower them with all your heart. Cos you might never what tomorrow will bring... ?? #theoakes #imblessed #mystrength #perfecthusband❤️

A post shared by HETTY SARLENE OAKES (@hettysarlene_oakes) on


Kebanyakan komen di ruangan foto berkenaan pula memuji kebahagiaan dan kemesraan pasangan merpati dua sejoli itu.

Saksikan ulangan GV5 pada telefon pintar anda melalui aplikasi Astro GO. Muat turun aplikasi Astro GO di Google Play dan Apple Store sekarang!