Adakah anda sudah bersedia? Kurang dari satu hari lagi, HUAWEI nova 7 dan HUAWEI WiFi AX3 akan membuat kemunculan di Malaysia!

HUAWEI memberi pengguna pengalaman yang baru, dilengkapi dengan kamera swafoto 5G unggul terbaik dan sambungan Internet yang kuat.

HUAWEI nova 7 dan HUAWEI WiFi AX3 boleh didapati di semua cawangan HUAWEI Experience Stores (HES) seluruh negara dengan harga masing-masing RM1,999 dan RM299. HUAWEI WiFi AX3 (quad-core) merupakan router pertama di dunia yang menggunakan teknologi WiFi 6 Plus.



Dengan setiap pembelian HUAWEI nova 7 dan WiFi AX3, anda dapat menikmati hadiah sehingga RM1,315*.

• Sepasang pembesar suara mini,
• Casing nova 7,
• Video HUAWEI (di bawah kategori Dimsum),
• Cloud Storage 15GB (Sah sehingga 12 bulan),
• Ganjaran Member Centre bernilai sehingga RM1,000*

*Tertakluk kepada terma dan syarat.

PELAN ANSURAN

Bukan itu sahaja, anda juga boleh dapatkan nova 7 dan WiFi AX3 dengan harga RM6.30 sehari menerusi pelan ansuran.



Mengambil selangkah lebih jauh untuk merealisasikan visi masa depan yang berhubung dengan lancar, HUAWEI telah mengembangkan ekosistem untuk perantinya yang membolehkan telefon pintar, komputer riba, jam tangan dan routers untuk membolehkan lebih banyak hubungan dan interaksi antara peranti.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai pelan ansuran layari https://huaweitogether2020.3ex.com.my/.

Bagi mereka yang mencari produk yang bukan sahaja inovatif tetapi canggih untuk melibatkan diri dalam pengalaman pengguna yang paling hebat, HUAWEI nova 7 dan WiFi AX3 sesuai untuk pelbagai lapisan masyarakat.

Dilengkapi dengan WiFi 6 Plus (WiFi AX3) dan Kirin 985 (nova 7), penggabungan dua produk baru ini pasti memberi anda:

• Kemudahan

Tanpa perlu menaip atau membaca kata laluan yang rumit. Dengan hanya satu ketukan di HUAWEI nova 7 di WiFi AX3, telefon anda kini disambungkan ke Internet.

Bukan sahaja menyimpan kata laluan, tetapi juga berguna untuk ibu bapa, kerana mereka tidak perlu menghafal kata laluan yang rumit. HUAWEI WiFi AX3 menyokong ciri One-Tap-To-Connect ke WiFi untuk telefon pintar Android berkemampuan NFC.



• Kesambungan

Dibandingkan dengan WiFi 5, WiFi 6 Plus dilengkapi dengan kelajuan tiga kali lebih cepat dan lebar jalur 160 Mhz. Anda akan mendapat sambungan Internet yang stabil dan sesuai untuk semua peminat permainan mudah alih yang sentiasa bimbang mempunyai sambungan Internet yang kuat untuk memastikan pengalaman yang lancar dan menghiburkan.

• Liputan

Bayangkan berada di pertemuan keluarga besar dengan liputan Internet yang buruk. Walaupun ini mungkin membimbangkan beberapa orang, berkat WiFi AX3, anda dapat menikmati sambungan Internet yang stabil, walaupun dengan sehingga 128 orang (tentu saja, terdapat SOP)!

Sekarang sama ada melakukan streaming di YouTube atau bermain permainan mudah alih, anda tidak perlu risau dengan liputan Internet walaupun dikelilingi orang ramai di sekitar anda.

Memerlukan penyegaran semula mengenai apa yang anda boleh jangkakan dari kamera swafoto 5G unggul terbaik, HUAWEI nova 7?

Berikut kami senaraikan ciri-ciri menarik yang ada:



• Telefon pintar 5G swafoto terbaik

Untuk semua peminat fotografi di luar sana, HUAWEI nova 7 Series dilengkapi dengan kamera-quad AI 64MP, Super Night Selfie 3.0, dan Mod Video Dual-View.

• Reka bentuk menarik untuk fashionista

HUAWEI nova 7 hadir dalam dua variasi menarik iaitu warna no.7 (Space Silver) dan Midsummer Purple. Dengan warna telefon pintar yang menakjubkan seperti ini, OOTD anda baru sahaja mendapat satu perasaan baru!



• HUAWEI Share dan HUAWEI MeeTime - Sambungan mudah!

Dengan HUAWEI Share, HUAWEI nova 7 membolehkan penyambungan lancar ke seluruh peranti HUAWEI hanya dengan satu ketukan seperti HUAWEI WiFi AX3.

Anda juga boleh membuat panggilan video dengan pengguna peranti HUAWEI lain dalam panggilan video 1080p Full HD dengan HUAWEI MeeTime, yang juga menyokong prestasi cahaya rendah, perkongsian skrin dan mod kecantikan! Kini anda boleh kelihatan sempurna bila-bila masa, setiap hari!

• Prestasi 5G yang boleh diakses oleh Kirin 985 5G SoC Chipset

HUAWEI nova 7 yang serba baru dilengkapi dengan prestasi 5G, disokong oleh Kirin 985 5G SoC, yang berfungsi hebat semasa konsert dan pertunjukan muzik untuk memanfaatkan kepintaran peringkat seterusnya untuk dunia prestasi baharu.



• Kuasakan hidup anda, sepanjang hari, setiap hari dengan HUAWEI SuperCharge 40W

Bateri 4,000 mAh di HUAWEI nova 7 mampu untuk penggunaan jangka panjang, membebaskan anda dari beban pengurangan bateri yang terlalu cepat.

Selain itu, HUAWEI SuperCharge 40W dapat mengembalikan kuasa hingga 75% ke telefon pintar anda hanya dalam setengah jam. Masa pengecasan lebih pendek, lebih lama menggunakan kuasa!

• Penyimpanan lebih besar, pengalaman melihat lebih baik!

Dengan RAM 8GB, HUAWEI nova 7 dengan mudah menangani semua keperluan multitasking anda, dan ROM 256GB membolehkan menyimpan lebih banyak perkara yang digemari iaitu gambar orang tersayang atau video-video lucu bersama rakan anda.



HUAWEI nova 7 juga menampilkan Paparan OLED FullView 6.53 inci, memberikan pengalaman visual yang lebih baik kepada pengguna, dilengkapi dengan pengesahan buka kunci menggunakan cap jari pada skrin.

WIDGET CARIAN PETAL SEARCH

Untuk mengukuhkan lagi kedudukan HUAWEI sebagai gergasi di ruang telefon pintar, HUAWEI nova 7 hadir dengan widget Petal Search, alat carian baru oleh HUAWEI yang berfungsi sebagai pintu masuk terbuka bagi pengguna untuk mengakses sejuta aplikasi kegemaran mereka seperti Maybank2u, Lazada, TikTok, Wechat dan banyak lagi. Cepat dan boleh dikemas kini!

Dengan HUAWEI AppGallery mencatatkan 400 juta pengguna aktif bulanan, tidak hairanlah AppGallery adalah gedung aplikasi ketiga terbesar di dunia, menampung kehendak dan keperluan pengguna.



Selain itu, terdapat dua langkah mudah bagaimana anda boleh mencari aplikasi kegemaran, pada Widget Petal Search yang sudah dipasang pada HUAWEI nova 7.

Langkah 1: Tambahkan Widget Petal Search ke laman utama anda.

Langkah 2: Sekarang anda boleh mula mencari, memuat turun dan memasang aplikasi kegemaran di HUAWEI nova 7!

MEMBER CENTER HUAWEI

Dengan setiap pembelian HUAWEI nova 7, pelanggan dapat mengisi perut mereka dengan makanan yang enak dan mendapat makanan luar biasa yang bernilai sehingga RM1,000*!

Dengan rakan kongsi seperti AirAsia Big, Baskin Robbin's, Domino's Pizza, Puma, Texas Chicken, Lazada , Api Percuma dan banyak lagi yang akan datang, tunggu apa lagi? Dapatkan diri anda HUAWEI nova 7 sekarang!

*Tertakluk kepada terma dan syarat.

Mulai 13 Julai ini, bagi mereka yang tinggal di Pulau Pinang atau merancang untuk menuju ke utara, ada kejutan tambahan untuk anda! Anda boleh mendapatkan tempat letak kenderaan percuma selama lima jam dengan aplikasi Penang Smart Parking di HUAWEI AppGallery. .

Selain itu, HUAWEI juga menyediakan kejutan tambahan untuk anda! Anda boleh tebus sehingga 2TB penstoran Cloud HUAWEI (selama 1 bulan sahaja) untuk menyimpan pelbagai gambar, video serta data-data seperti log chat, messenger dan lain-lain lagi (sah sehingga 31 Disember 2020)!

*Tertakluk kepada terma dan syarat.

TUNGGU APA LAGI?

Jangan lupa, bermula hari ini debut HUAWEI nova 7 (RRP: RM1,999) dan HUAWEI WiFi AX3 (MSRP: RM299) di Malaysia! Anda boleh melihat pautan di bawah:

HUAWEI nova 7: O2O

HUAWEI nova 7

HUAWEI WiFi AX3

Sekiranya anda tertanya-tanya apa yang harus dilakukan pada hujung minggu, kami mencadangkan anda untuk mengetahui lebih lanjut mengenai telefon pintar swafoto peringkat unggul 5G, HUAWEI nova 7 Series di HUAWEI Experience Store (HES) yang terdekat!



Selanjutnya, anda juga boleh terus ke laman Facebook HUAWEI untuk maklumat lebih lanjut mengenai HUAWEI nova 7 baru di www.facebook.com/HUAWEIMobileMY.