Pelbagai kisah selebriti dan cerita tular ada di Gempak hari ini, namun kami senaraikan 5 antara yang terbaik dan menjadi tumpuan.

Lihat dan klik lima artikel menarik di Gempak pada Isnin:

#1 “Ada Yang Patah, Bukan Kayu Tapi Hati”- Peminat Wanita Kecewa MK Pegang Tangan Kekasih

Ramai peminat wanita yang kecewa dan patah hati selepas melihat penyanyi MK K-Clique memegang tangan seorang wanita yang dipercayai kekasihnya dalam sebuah majlis telah tular semalam.

Siapa pula wanita yang memikat hati MK tu?

#2 “Baru Nampak Suami Adira”- Ramai Teruja Bila Datuk Red Muncul Di…

Selepas meninggalkan tanda tanya tentang status rumah tangganya, penyanyi Adira Suhaimi akhirnya memuat naik satu hantaran di akaun Instagram (IG) miliknya yang menunjukkan kehadiran suaminya, Datuk Red.

Dalam hantaran berkenaan, Adira memuat naik rakaman video yang menunjukkan Datuk Red sedang beriadah bersama anak-anaknya di luar kawasan rumah mereka.

#3 Maria Farida Tak Tahu Nak Jawab Soalan Kenapa Diri Nampak Lebih Muda Daripada Usia Sebenar

Datin Seri Maria Farida mendedahkan yang dia tidak tahu bagaimana ingin menjawab pertanyaan berulang kali daripada peminat mengenai rahsia awet mudanya.

Maria, 53, berkata, beliau tidak mengamalkan sebarang penjagaan makanan yang khusus, namun lebih kepada menjalani hidup yang positif dan bersyukur dengan ‘kurniaan genetik’ yang dimilikinya.

#4 "Kalau Saya Sakit Bahu, Anak Saya Sakit Kanser" - Pesilat Negara Sebak, Netizen Titip Kata-Kata Semangat!

Meskipun misi memburu emas di pentas Sukan SEA ke-31 tidak kesampaian, tetapi semangat juang yang dipamerkan jaguh silat negara, Mohd Al-Jufferi Jumari tidak langsung mengecewakan rakyat Malaysia.

Di sebalik pingat gangsa yang disumbangkan oleh juara dunia tiga kali itu pada saingan 70-75 kilogram (kg), tersimpan kekuatan dan kasih sayang seorang bapa terhadap anaknya.

#5 Mengadu Dating Drive Thru Dalam Kereta Buat Netizen ‘Panas’, Tapi Ada Yang Rasa Tak Selamat?

Kecoh di media sosial apabila ada seorang gadis seakan memperlekehkan usaha teman lelakinya yang membawa ‘dating’ di dalam kereta atau secara pandu lalu.

Biarpun ia mungkin hanya sekadar perkongsian individu berkenaan, namun ia telah mencetuskan perdebatan dan perbincangan ‘hangat’ netizen.