Seorang pelawak wanita komedi berdiri menerima kecaman hebat selepas melakukan tindakan di luar batasan sewaktu membuat persembahan baru-baru ini.

BERITA TRENDING: Victoria Beckham Menyesal Besarkan Payudara, Takut Anak Perempuan Tahu

Pelawak yang dikenali sebagai Natasha Leggero itu telah membuka baju, membuangnya ke hadapan pentas sebelum menayangkan payudara kepada penonton.

PILIHAN PEMBACA: Adira Jawab Kritikan Pakai Macam Biarawati, Garis Jahitan Di Dada Nampak Macam P*ting Payudara

Video dan foto perbuatan keji itu tersebar di media sosial sekaligus menuai beragam komen dalam kalangan pengguna media sosial.

Menerusi video yang tersebar, tindakan spontan dan tidak terduga wanita 49 tahun itu membuat penonton terkejut namun tetap memberi sorakan.

Dia bagaimanapun memakai semula baju sebelum meneruskan persembahan dan menyifatkan tindakannya itu sebagai satu perbuatan sama rata seperti yang dilakukan orang lelaki.

Hal itu merujuk kepada persembahan pelawak komedi diri yang membuka pentas sebelumnya, Bert Kreischer yang beraksi dalam keadaan separuh bogel.

“Kalau lelaki boleh buat kenapa tidak wanita?”katanya seperti dilaporkan Page Six.

PILIHAN PEMBACA: Muka Berubah, Kylie Jenner Tegas Hanya Besarkan Payudara

Meski mempertahankan dirinya mempunyai alasan berbuat demikian (merujuk kepada perbandingan tindakan lelaki dan perempuan) banyak netizen yang tidak bersetuju dengan perbuatan Leggero.

Dirinya disifatkan sebagai tidak bermoral. Namun pelawak tersebut membalas kecaman netizen dengan mengatakan dia berhasrat melakukan hal yang lebih ‘bagus’ di atas pentas.

“Adakah pelawak wanita tidak boleh melakukan aksi yang sama seperti pelawak lelaki?

“Sebab saya terfikir untuk cuba melakukan hubungan seks pula dengan pelawak pembuka acara saya selepas ini,” ujarnya penuh biadab.

PILIHAN PEMBACA: Payudara Nadin Amizah Diraba: “Sungguh Merendahkan Martabat Saya…”