Biasa kita dengar gurauan orang 'jangan kata tak nak, nanti yang itulah yang kita suka'. Hal itu seperti kena dengan situasi penyanyi rap, Caprice ketika ini.

Baru saja selamat melangsungkan pernikahan dengan wanita pilihannya, Farra Inalis yang berasal dari Kelantan, ia seakan-akan memakan diri Caprice sendiri.

Seloroh netizen, ironinya, Caprice sebelum ini pernah mengeluarkan kenyataan yang kurang enak mengenai penduduk yang berasal dari negeri tersebut.

BACA: "Ya, Alhamdulillah Dia Dah Kahwin... Wanita Kelantan, Baik Orangnya" - Pengurus Peribadi Caprice

BACA: Inikah Suri Hati Caprice? Farra Inalis Secantik Namanya...

Membongkar dan berkongsi semula video terbabit, netizen turut sifatkan Caprice membuat pusingan u (u-turn).

"Sebab tu jangan terlalu benci, nanti lama-lama suka," tulis seorang pengguna bersama paparan skrin dua video Caprice mengulas mengenai sikap pengotor dan kebolehan berbahasa Inggeris rakyat Kelantan.


Sekitar dua tahun lalu Caprice menerusi Instagramnya, penyanyi rap itu memperlekehkan rakyat Kelantan dengan kenyataan menghina pemahaman ceramah dalam bahasa Inggeris.

BACA: Hina Rakyat Kelantan, NGO Buat Laporan Polis Terhadap Caprice

Ia susulan dari program bersama penceramah terkenal, Dr. Zakir Naik di Stadium Sultan Muhammad IV yang berbicara dalam bahasa Inggeris ketika menyampaikan ceramah.

Caprice bagaimanapun telah tampil membuat permohonan maaf.

Sehubungan itu, ciapan pengguna Twitter berkenaan mendapat pelbagai reaksi netizen sejak malam tadi.

Namun, ada juga yang beranggapan ketentuan jodoh seperti Caprice dan wanita Kelantan itu hanya kuasa Allah dan tidak layak untuk dijadikan bahan sindiran.

***Untuk kemaskini berita terkini, cepat & mudah, langgan saluran Telegram Gempak!
Dah mengundi artis kegemaran korang di AME 2021? Klik banner di bawah untuk mengundi!