,
Hiburan

Shuib Bawa Keluarga Tunai Umrah, Mohon Maaf Atas Kekhilafan - "Saya Hanya Manusia Biasa Yang Tidak Terlepas Dari Dosa"

Ainun
28/10/2024
07:25 MYT
Pelawak, Shuib memaklumkan dia dalam perjalanan ke Tanah Suci untuk menunaikan ibadah umrah bersama keluarganya.
Menerusi perkongsian di Instagram Story, pelawak itu turut memohon maaf sekiranya pernah melakukan kesalahan terhadap mana-mana pihak.
“Salam semua, saya memohon maaf pada semua jika ada kekhilafan sepanjang perkenalan kita.
“Saya hanya manusia biasa yang tidak terlepas dari dosa.
“Doakan perjalanan umrah kami sekeluarga dipermudahkan dan dikurniakan umrah yang mabrur. Semoga kalian dipermudahkan urusan dunia akhirat”, tulisnya menerusi Instagram Story.
Dalam pada itu, isteri kepada Shuib, iaitu Watie Hanifiah turut berkata ini merupakan umrah yang pertama selepas bergelar isteri.
“Ini merupakan umurah yang pertama bersama suami dan anak-anak”, katanya.
BERITA TRENDING: Shuib Bengang Individu Fitnah ‘Tunggang’ Nama Arwah Siti Sarah Buat Podcast Dengan ‘Bekas Banduan Kerat Lapan’ - “Jumpa Di Mahkamah Ya”
BERITA TRENDING: Kongsi Tips Berumah Tangga Dengan Lelaki Duda, Watie Hanifiah Kata Isteri Perlu Ada Pemikiran Positif - “Kena Tahu Dulu Apa Yang Kita…”
BERITA TRENDING: Ada Sebab Watie Lebih Suka Bercuti Bawa Anak-Anak - “Mummy Pula Hati Tisu, Dapat Mesej Begini Pagi-Pagi…”
BERITA TRENDING: Shuib Buat Kejutan, Watie Hanifiah Menjerit Kegembiraan Dapat Sejambak Bunga Ros - “Selalu Dia Bagi Sekuntum, Tapi Kali Ini…”
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Ahli Farmasi Malaysia Maut Dibunuh Di Australia, Wisma Putra Sediakan Khidmat Kaunseling Kepada Keluarga Mendiang

gempak
27/10/2024
15:55 MYT
Wisma Putra menyediakan sokongan konsular kepada keluarga Leong Kum Chuan, seorang ahli farmasi Malaysia yang telah dibunuh di Melbourne, Australia.
Gaya Hidup

10 Inovasi Digital Menarik Aplikasi e-Azzuha Yang Memudahkan Urusan Umrah & Haji!

gempak
26/10/2024
17:58 MYT
Azzuha Group Travel & Tours Sdn Bhd memperkenalkan e-Azzuha, aplikasi digital terkini yang menawarkan kemudahan menyeluruh bagi pengurusan Umrah dan Haji.
Hiburan

Shuib Bengang Individu Fitnah ‘Tunggang’ Nama Arwah Siti Sarah Buat Podcast Dengan ‘Bekas Banduan Kerat Lapan’ - “Jumpa Di Mahkamah Ya”

gempak
23/10/2024
06:20 MYT
Pelawak Shuib meluahkan rasa bengang apabila ada seorang individu mendakwa dia menunggang nama arwah isterinya, Siti Sarah dalam podcast Dol’s Podcast.
Hiburan

Zoey Rahman Bakal Tunaikan Umrah Kali Ke-10 - “Banyak Dosa & Maksiat Telah Saya Lakukan”

gempak
22/10/2024
01:55 MYT
“Saya harap Tuhan terima amal ibadah saya. Banyak dosa dan maksiat telah saya lakukan,” luahan itu disuarakan oleh pelakon dan usahawan, Zoey Rahman kepada Gempak apabila dia bercadang menunaikan umrah pada Disember nanti.
Hiburan

Inayah Beauty Hulur RM500,000 Bantu 2,500 Keluarga Di Gaza! - "Kami Bercita-Cita Jadikan Kutipan Ini Acara Tahunan"

gempak
20/10/2024
15:15 MYT
Buat julung kalinya, Inayah Beauty telah membuat langkah besar dengan membantu keluarga di Gaza, Palestin, melalui sumbangan RM500,000 kepada Yayasan Nurjiwa.
Anmum