UTAMAVIDEOPMTepiKakGeeSALAM MUSLIMCHINGUDREBARGEMPAK SPOTPERADUANProgram

Carian mengenai topik raya-2021

Dapatkan berita terkini mengenai raya-2021 dari Gempak

The Maid 2021 | Episod 10 - Bahagian 3

The Maid 2021 | Episod 10 - Bahagian 3

Ratu kurung Citra dalam rumah Fika sementara dia mahu lari dari sana. Suhana pula sudah sedari yang Citra itu adalah penyamar! Ratu ajak Taufik pergi melancong padahal dia cuba lari dari Fika!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 10 - Bahagian 2

The Maid 2021 | Episod 10 - Bahagian 2

Ratu kurung Citra dalam rumah Fika sementara dia mahu lari dari sana. Suhana pula sudah sedari yang Citra itu adalah penyamar! Ratu ajak Taufik pergi melancong padahal dia cuba lari dari Fika!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 10 - Bahagian 1

The Maid 2021 | Episod 10 - Bahagian 1

Ratu kurung Citra dalam rumah Fika sementara dia mahu lari dari sana. Suhana pula sudah sedari yang Citra itu adalah penyamar! Ratu ajak Taufik pergi melancong padahal dia cuba lari dari Fika!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 10 - Bahagian 1

The Maid 2021 | Episod 10 - Bahagian 1

Ratu kurung Citra dalam rumah Fika sementara dia mahu lari dari sana. Suhana pula sudah sedari yang Citra itu adalah penyamar! Ratu ajak Taufik pergi melancong padahal dia cuba lari dari Fika!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 9 - Bahagian 2

The Maid 2021 | Episod 9 - Bahagian 2

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 9 - Bahagian 3

The Maid 2021 | Episod 9 - Bahagian 3

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 8 - Bahagian 3

The Maid 2021 | Episod 8 - Bahagian 3

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 9 - Bahagian 1

The Maid 2021 | Episod 9 - Bahagian 1

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 8 - Bahagian 1

The Maid 2021 | Episod 8 - Bahagian 1

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 8 - Bahagian 2

The Maid 2021 | Episod 8 - Bahagian 2

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 7 - Bahagian 3

The Maid 2021 | Episod 7 - Bahagian 3

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 7 - Bahagian 2

The Maid 2021 | Episod 7 - Bahagian 2

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 7 - Bahagian 1

The Maid 2021 | Episod 7 - Bahagian 1

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 6 - Bahagian 3

The Maid 2021 | Episod 6 - Bahagian 3

Suhana, Nadia dan Fika desak Jay untuk pilih siapa yang dia hendak bawa pergi Eropah. Ketika inilah mereka dapat tahu, dadu yang Jay selalu pakai hanya tertulis nama Elisa saja!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 6 - Bahagian 2

The Maid 2021 | Episod 6 - Bahagian 2

Suhana, Nadia dan Fika desak Jay untuk pilih siapa yang dia hendak bawa pergi Eropah. Ketika inilah mereka dapat tahu, dadu yang Jay selalu pakai hanya tertulis nama Elisa saja!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episode 6 - Bahagian 1

The Maid 2021 | Episode 6 - Bahagian 1

Suhana, Nadia dan Fika desak Jay untuk pilih siapa yang dia hendak bawa pergi Eropah. Ketika inilah mereka dapat tahu, dadu yang Jay selalu pakai hanya tertulis nama Elisa saja!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 1 | Bahagian 3

The Maid 2021 - Episod 1 | Bahagian 3

Suhana, Nadia, dan Fika benggang dengan Elisa selepas namanya terpilih untuk pergi melancong bersama Jay. Pada malam mereka patut makan bersama, sesuatu yang mengejutkan telah berlaku! #DramaTheMaid #GempakOriginalSeries #AstroRia
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 1 | Bahagian 1

The Maid 2021 - Episod 1 | Bahagian 1

Jom layan balik The Maid 2021 dalam misi mencari siapakah pembunuh sebenar isteri Jay. Korang mesti dah lupa kan? Jom kita layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 2 | Bahagian 1

The Maid 2021 - Episod 2 | Bahagian 1

Polis mulakan siasatan dan menyoal siasat semua isteri. Mereka saling syak dan tuduh antara satu sama lain. Kak Mel tiba-tiba mengaku salah dan muncul pula Citra, pembantu rumah yang baru. #DramaTheMaid #GempakOriginalSeries #AstroRia
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 1 | Bahagian 2

The Maid 2021 - Episod 1 | Bahagian 2

Suhana, Nadia, dan Fika benggang dengan Elisa selepas namanya terpilih untuk pergi melancong bersama Jay. Pada malam mereka patut makan bersama, sesuatu yang mengejutkan telah berlaku! #DramaTheMaid #GempakOriginalSeries #AstroRia
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 2 | Bahagian 3

The Maid 2021 - Episod 2 | Bahagian 3

Polis mulakan siasatan dan menyoal siasat semua isteri. Mereka saling syak dan tuduh antara satu sama lain. Kak Mel tiba-tiba mengaku salah dan muncul pula Citra, pembantu rumah yang baru. #DramaTheMaid #GempakOriginalSeries #AstroRia
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 2 | Bahagian 2

The Maid 2021 - Episod 2 | Bahagian 2

Polis mulakan siasatan dan menyoal siasat semua isteri. Mereka saling syak dan tuduh antara satu sama lain. Kak Mel tiba-tiba mengaku salah dan muncul pula Citra, pembantu rumah yang baru. #DramaTheMaid #GempakOriginalSeries #AstroRia
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 3 | Bahagian 2

The Maid 2021 - Episod 3 | Bahagian 2

Tingkah laku Citra yang agak misteri dan seperti sedang mencari sesuatu membuatkan Suhana syak Citra adalah penyamar. Suhana cuba selidik identiti sebenar Citra yang turut dibantu oleh Remy.
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 3 | Bahagian 3

The Maid 2021 - Episod 3 | Bahagian 3

Tingkah laku Citra yang agak misteri dan seperti sedang mencari sesuatu membuatkan Suhana syak Citra adalah penyamar. Suhana cuba selidik identiti sebenar Citra yang turut dibantu oleh Remy.
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 4 | Bahagian 2

The Maid 2021 - Episod 4 | Bahagian 2

Majlis tahlil berlangsung dan isteri-isteri Jay terkenang segala pertelingkahan yang pernah berlaku antara mereka dan arwah Elisa. Yana paksa Citra mengaku, siapa dia sebenarnya.
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 3 | Bahagian 1

The Maid 2021 - Episod 3 | Bahagian 1

Tingkah laku Citra yang agak misteri dan seperti sedang mencari sesuatu membuatkan Suhana syak Citra adalah penyamar. Suhana cuba selidik identiti sebenar Citra yang turut dibantu oleh Remy.
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 4 | Bahagian 3

The Maid 2021 - Episod 4 | Bahagian 3

Majlis tahlil berlangsung dan isteri-isteri Jay terkenang segala pertelingkahan yang pernah berlaku antara mereka dan arwah Elisa. Yana paksa Citra mengaku, siapa dia sebenarnya.
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 5 | Bahagian 2

The Maid 2021 - Episod 5 | Bahagian 2

Fika telah tahu identiti sebenar Citra dan arahkan Citra untuk kongsi hasil siasatan padanya. Yana nasihat Citra berhati-hati kerana Fika juga tidak boleh dipercayai.
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 5 | Bahagian 3

The Maid 2021 - Episod 5 | Bahagian 3

Fika telah tahu identiti sebenar Citra dan arahkan Citra untuk kongsi hasil siasatan padanya. Yana nasihat Citra berhati-hati kerana Fika juga tidak boleh dipercayai.
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 5 | Bahagian 1

The Maid 2021 - Episod 5 | Bahagian 1

Fika telah tahu identiti sebenar Citra dan arahkan Citra untuk kongsi hasil siasatan padanya. Yana nasihat Citra berhati-hati kerana Fika juga tidak boleh dipercayai.
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 - Episod 4 | Bahagian 1

The Maid 2021 - Episod 4 | Bahagian 1

Majlis tahlil berlangsung dan isteri-isteri Jay terkenang segala pertelingkahan yang pernah berlaku antara mereka dan arwah Elisa. Yana paksa Citra mengaku, siapa dia sebenarnya.
Tue Jun 28 2022
Dimarahi Sambil Tunjuk Isyarat Lucah, Nazrief Nazri Bengang Diekori Samseng Jalanan - “Saya Hon Kali Kedua..”

Dimarahi Sambil Tunjuk Isyarat Lucah, Nazrief Nazri Bengang Diekori Samseng Jalanan - “Saya Hon Kali Kedua..”

Hati-hati di atas jalan raya.
Tue Jun 28 2022
“Saya Dah Ada Demo…”- Hun Haqeem Bersedia Lancar Single Sulung, Ingin Kolabrasi Bersama Kakak

“Saya Dah Ada Demo…”- Hun Haqeem Bersedia Lancar Single Sulung, Ingin Kolabrasi Bersama Kakak

Bukan biasa-biasa Hun Haqeem
Sun Jun 26 2022
Lancar Siri Original Kedua Hantu Raya Pergi Perang Bukti Sooka Dah Besar Sekarang!

Lancar Siri Original Kedua Hantu Raya Pergi Perang Bukti Sooka Dah Besar Sekarang!

Tahniah Sooka Malaysia
Fri Jun 24 2022
Tonton Rakaman Kes Dera Bella, Timbalan Pendakwa Raya Sebak Hingga Mahkamah Tertangguh Sebentar

Tonton Rakaman Kes Dera Bella, Timbalan Pendakwa Raya Sebak Hingga Mahkamah Tertangguh Sebentar

Timbalan Pendakwa Raya pun sebak...
Sat Jun 18 2022
Eh Reedzwan Dengan Aidilia Ni Berduet Lagi? | Gempak TV

Eh Reedzwan Dengan Aidilia Ni Berduet Lagi? | Gempak TV

Memang onz lah kalau dengar lagu diorang ni! Lagu raya tahun lepas pun onz! Sebab tulah duet lagi… #GempakTV
Fri Jun 17 2022
Angau - Reedzwan & Aidilia Hilda ft Le’ Lagoo | Gempak TV Raya

Angau - Reedzwan & Aidilia Hilda ft Le’ Lagoo | Gempak TV Raya

Dah boleh balik raya ni memang onnnn lah dengar lagu ni! #GempakTV #GempakTVRaya
Fri Jun 17 2022
Lemang Macaron resepi baru Datuk Fazley?! | Gempak TV

Lemang Macaron resepi baru Datuk Fazley?! | Gempak TV

Datuk Fazley try resepi pelik untuk raya tahun ni? And one more thing, Datuk Fazley buli anak muridnya dengan sumbat bawang mentah? #GempakTV #DatukFazleyYaakob #FoodVsStarMalaysia
Fri Jun 17 2022
Tiba-Tiba Hari Raya! Semua Terkejut Ke? | Gempak TV Raya 2022

Tiba-Tiba Hari Raya! Semua Terkejut Ke? | Gempak TV Raya 2022

Semua kelam kabut nak raya. Guest guest semua pun kalut! Tapi sempat datang beraya! #GempakTV #GempakTVRaya
Fri Jun 17 2022
Pulang Di Hari Raya - Aisha Retno ft Le’ Lagoo | Gempak TV Raya

Pulang Di Hari Raya - Aisha Retno ft Le’ Lagoo | Gempak TV Raya

Dah boleh balik raya ni memang onnnn lah dengar lagu ni! #GempakTV #GempakTVRaya
Fri Jun 17 2022
The Maid 2021 | Episod 10 - Bahagian 3

The Maid 2021 | Episod 10 - Bahagian 3

Ratu kurung Citra dalam rumah Fika sementara dia mahu lari dari sana. Suhana pula sudah sedari yang Citra itu adalah penyamar! Ratu ajak Taufik pergi melancong padahal dia cuba lari dari Fika!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 10 - Bahagian 2

The Maid 2021 | Episod 10 - Bahagian 2

Ratu kurung Citra dalam rumah Fika sementara dia mahu lari dari sana. Suhana pula sudah sedari yang Citra itu adalah penyamar! Ratu ajak Taufik pergi melancong padahal dia cuba lari dari Fika!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 10 - Bahagian 1

The Maid 2021 | Episod 10 - Bahagian 1

Ratu kurung Citra dalam rumah Fika sementara dia mahu lari dari sana. Suhana pula sudah sedari yang Citra itu adalah penyamar! Ratu ajak Taufik pergi melancong padahal dia cuba lari dari Fika!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 9 - Bahagian 3

The Maid 2021 | Episod 9 - Bahagian 3

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 9 - Bahagian 2

The Maid 2021 | Episod 9 - Bahagian 2

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 9 - Bahagian 1

The Maid 2021 | Episod 9 - Bahagian 1

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 8 - Bahagian 3

The Maid 2021 | Episod 8 - Bahagian 3

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 8 - Bahagian 2

The Maid 2021 | Episod 8 - Bahagian 2

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 8 - Bahagian 1

The Maid 2021 | Episod 8 - Bahagian 1

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 7 - Bahagian 3

The Maid 2021 | Episod 7 - Bahagian 3

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 7 - Bahagian 2

The Maid 2021 | Episod 7 - Bahagian 2

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 7 - Bahagian 1

The Maid 2021 | Episod 7 - Bahagian 1

Pn Suhana pecah tembelang rancangan Nadia menipu mengandung? Si Jay pula kantoi menipu guna dadu nombor yang sama? Besar pendedahan dalam video pengakuan minggu ni! Jom layan!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 6 - Bahagian 3

The Maid 2021 | Episod 6 - Bahagian 3

Suhana, Nadia dan Fika desak Jay untuk pilih siapa yang dia hendak bawa pergi Eropah. Ketika inilah mereka dapat tahu, dadu yang Jay selalu pakai hanya tertulis nama Elisa saja!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episod 6 - Bahagian 2

The Maid 2021 | Episod 6 - Bahagian 2

Suhana, Nadia dan Fika desak Jay untuk pilih siapa yang dia hendak bawa pergi Eropah. Ketika inilah mereka dapat tahu, dadu yang Jay selalu pakai hanya tertulis nama Elisa saja!
Tue Jun 28 2022
The Maid 2021 | Episode 6 - Bahagian 1

The Maid 2021 | Episode 6 - Bahagian 1

Suhana, Nadia dan Fika desak Jay untuk pilih siapa yang dia hendak bawa pergi Eropah. Ketika inilah mereka dapat tahu, dadu yang Jay selalu pakai hanya tertulis nama Elisa saja!
Tue Jun 28 2022