Sebelum anda plan nak pergi ke mana-mana esok, apa kata bawa seisi keluarga atau ajak kawan-kawan semua untuk hadir ke Karnival Huawei!

Mengapa? Sebab banyak sangat hadiah menarik, ganjaran hebat dan juga diskaun.

Untuk pengetahuan anda, Huawei kini mengumumkan hadiah bernilai RM1 juta untuk dimenangi rakyat Malaysia menerusi karnival Huawei yang akan bermula esok.

Lebih menarik lagi, Huawei juga akan memperkenalkan satu model siri Y terbaru, Huawei Y9 prime yang cuma berharga RM899.

Ini bermakna dengan hanya RM899 anda berpeluang memenangi hadiah sehingga RM 1 juta. WOW!

#1 Kejutan Besar!



Tahu tak sebenarnya ada tiga hadiah besar yang bernilai lebih RM1000000 boleh anda menangi dengan mudah?

Dengan setiap pembelian telefon yang terpilih di Huawei Karnival, anda secara tidak langsung berpeluang menyertai cabutan bertuah dan memenangi sebuah kereta Mercedes Benz GLA 200 Night Edition.

Selain itu, Huawei juga menawarkan 400 unit Electric Scooter Starlight dan 100 unit Ebike Orbit untuk dimenangi dengan mudah.

Ikut step ini dan menang!
  1. Scan kod QR atau Log masuk ke HUAWEI VIP website https://huaweirewards.my/ dan klik Huawei Carnival
  2. Jawab soalan mudah dan isi maklumat diri anda.
  3. Lampirkan resit pembelian original (Peringatan: sila simpan resit original untuk tebus hadiah anda)
  4. Bersedia untuk terima kejutan! Pemenang yang bertuah akan diumumkan di Facebook pada 30 Ogos 2019.

#2 Permainan Menarik & Lebih Banyak Hadiah Eksklusif



Sementara menunggu pengumuman cabutan bertuah, anda juga boleh membawa pulang pelbagai hadiah esklusif dengan bermain permainan draw dip atau spin and win di kaunter tebus hadiah.

Anda hanya perlu dapatkan cop stamp ‘redeemed’ pada resit pembelian dan anda boleh terus bermain permainan serta membawa pulang hadiah- hadiah seperti Professional tripod stand,kad starbucks card bernilai RM10 dan RM50,wooden speaker,Type C HDMI dan Converter dan banyak lagi.


3. Pelancaran Siri Y Terbaru Yang Lebih Trendy


Bukan itu sahaja, Huawei juga memberi kejutan dengan memperkenalkan telefon pintar dengan kamera selfie auto pop up pertama yang lebih 'trendy' dan lain dari yang lain dimana segalanya BESAR dengan Huawei Y9 Prime 2019.

Fon terbaru Huawei ni memaparkan skrin yang BESAR gedabak (6.59”) bagi penglihatan yang amat memuaskan tidak kira menonton video di Youtube ataupun bermain game.

Selain itu, bateri BESAR sebanyak 4,000mAH, anda boleh bermain PUBG dari siang ke malam.

Malah, storage BESAR sebanyak 128GB, anda boleh ambil banyak gambar dan video yang cantik untuk FB atau IG story.

Selain daripada ciri-ciri BESAR Huawei Y9 Prime 2019, ia mempunyai kamera auto pop-up dengan fungsi AI, Android Pie EMUI 9.0, 4 GB Kirin 710 Processor dan banyak lagi!

#4 Lebih Banyak Ganjaran

Sementara itu, pengguna dapat menebus ganjaran esklusif dari Huawei Member Center di Huawei AppGallery yang baru pertama kali diperkenalkan untuk memberi extra manfaat kepada pengguna siri Y.

Menerusi program ini, anda boleh menikmati mata ganjaran dan lebih banyak diskaun dari rakan kongsi Huawei seperti PUMA, Zalora, Lazada, Dahmakan, KKbox dan banyak lagi.



Banyak lagi sebenarnya ganjaran yang menarik ditawarkan sewaktu Karnival Huawei ni. Jangan lepaskan peluang! Kunjungi 30 hotspot Huawei di seluruh Malaysia.

Jangan lepaskan peluang yang baik ini! Tunggu apa lagi? Tandakan 27 Julai di kalendar anda. Layari laman web di sini / di sini atau Facebook mereka untuk maklumat lanjut.

Bawa seisi keluarga dan rakan–rakan. Orang kata lebih ramai lebih meriah!