Pelakon, Aedy Ashraf akui tidak berasa cemburu apabila sahabatnya, aktor Sharnaaz Ahmad memuat naik foto bersama, Amelia Henderson beserta kapsyen pujian.

Tak cemburu Sharnaaz puji Amelia

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad)

Menurut Aedy, dia tidak melihat perkara itu sebagai sesuatu yang negatif dan Amelia juga berhak menerima pujian atau pendapat mengenai lakonannya daripada rakan industri.

“Saya rasa biasalah, mereka (netizen) nak cakap apa pun mereka boleh cakap. Tapi saya tidak nampak benda itu sebagai satu perkara yang negatif.


“Sebaliknya bagi saya ia positif dan Amelia juga merupakan pelakon yang bagus. Jadi siapa-siapa yang mahu memujinya sudah tentu, dia layak untuk menerima pujian itu.

“Sekarang orang sudah mula nampak lakonannya semakin bagus dan dia berhak untuk menerima pujian,” katanya.

Aedy berkata demikian ketika ditemui pada sidang media memperkenalkan barisan pelakon filem Kahar Kapla High Council bertempat di Lumi Tropicana, Petaling Jaya pada Selasa.


BERITA TRENDING: “Dia Sangat Cantik, Dia Bijak” - Akui Rapat Dengan Amelia Henderson, Aedy Jawab Soal Kahwin & Perancangan Masa Depan

BERITA TRENDING: “Saya Selesa Dengan Dia” - Aedy Serah Urusan Jodoh Pada Takdir, Syukur Ramai Doakan Baik-Baik

BERITA TRENDING: “Perempuan Lain Kalau Nak Marah Boleh, Tapi Nabila Tak Boleh” - Sharnaaz Ahmad


Anggap Sharnaaz seperti abang


Sementara itu, ketika diminta mengulas mengenai hubungannya dengan Sharnaaz, Aedy berkata mereka boleh diibaratkan seperti abang dan adik.

“Janganlah marah (netizen) Sharnaaz, dia adalah abang untuk saya dan Amelia. Dia punya teguran atau pun pujian itu membina.


“Tak perlu nak marah marah Sharnaaz. Saya dan dia pun sudah seperti adik, abang. Kami juga ada berbalas komen di Instagram dan Direct Message (DM).

“Saya menghormati dia sebagai seorang pelakon dan juga abang. Kami semua sama-sama satu industri dan saya pun tidak nampak maksud lain ketika dia membuat posting pujian itu,” ujarnya.

View this post on Instagram

A post shared by Astro Gempak (@astrogempak)

BERITA TRENDING: Ramai Dah Tak Sabar! Aedy Ashraf, Sky Iskandar, Khenobu & Thompson Goh Dipilih Pegang Watak Dalam Filem Kahar Kapla High Council


Terdahulu, Sharnaaz mencuri perhatian apabila memuat naik gambarnya Amelia menerusi Instagram.

Menerusi hantaran tersebut, Sharnaaz yang segak memakai busana warna sedondon bersama Amelia membuatkan ramai mengatakan Amelia kelihatan sesuai bersama aktor itu.

Bagaimanapun ada juga komen kurang enak menuduh Sharnaaz seolah-olah tidak menjaga hati Aedy yang merupakan teman istimewa aktres itu.

Korang dah tengok filem pilihan nombor satu di GSC, The Experts?


Kalau belum, filem tempatan pecah panggung ini masih mendominasi pawagam tanah air. Jom, tonton The Experts di pawagam berhampiran korang hari ini.