,
Hiburan

Hafiz Hamidun Akui Tidak Fobia Untuk Berkahwin Sekali Lagi - “Kalau Ada Rezeki…”

Ainun
01/10/2024
00:55 MYT
Komposer dan penyanyi nasyid, Hafiz Hamidun menegaskan bahawa kegagalan dari hasil perkahwinannya yang lepas bukanlah salah satu faktor ketakutannya untuk berkahwin sekali lagi.
Jelas Hafiz, 40, menjelaskan bahawa netizen masih menganggap kes penceraiannya itu sebagai sesuatu yang baru walaupun ianya sudah tujuh tahun berlalu.
“Kalau nak kata saya fobia, sebenarnya tidak sama sekali.

“Namun, orang masih menganggap perkara itu baru sahaja berlaku, walaupun sebenarnya ia sudah pun tujuh tahun berlalu”, katanya kepada Gempak.

Hafiz Hamidun berkata demikian ketika ditemui Gempak pada Sidang Media Konsert 5 Rukun 2.0 bertempat di RDC Big Studio, Sentral Shah Alam, Selangor baru-baru ini.
Pada masa yang sama, penyanyi yang terkenal dengan lagu Jodoh Berdua itu berharap netizen tidak lagi mengungkit perkahwinannya yang lepas.
Hal ini kerana, bekas isterinya, Joy Revfa telahpun mendirikan rumah tangga dengan pilihan hatinya sendiri.
“Alhamdulillah, saya lihat sekarang ini bekas isteri saya pun sudah berumah tangga dengan pilihannya. Saya harap perkara itu tidak lagi menjadi isu”, jelasnya.
Walau bagaimanapun, Hafiz juga tidak menolak jika dirinya diberikan peluang kedua untuk berkahwin sekali lagi.

BERITA TRENDING: Hafiz Hamidun Jadi 'Buruan' Di Indonesia, Ada Sampai Ajak Kahwin! - "Mereka Guna Wajah Saya Untuk ..."

BERITA TRENDING: Datuk Khadijah Ibrahim Kemalangan Di Beaufort, Sempat Keluar Kenderaan Sebelum ...

BERITA TRENDING: 4 Bulan Pulun! Shaheizy Sam Naikkan 12KG Berat Badan Demi Watak - "Saya Makan Selagi Boleh, Sebanyak Mungkin"

BERITA TRENDING: “Mahalini Sudah Sampaikan Lagu Itu Dengan…,” - Aisha Retno Minta Peminat Raikan Bakat Bukan Bandingkan

Namun, penyanyi itu turut menjelaskan bahawa buat masa ini, dia hanya ingin fokus pada keluarga dan kerjayanya sahaja.

“Kalau ada rezeki untuk berkahwin lagi, saya akan berkahwin. Buat masa ini, saya hanya fokus kepada keluarga saya. Anak saya, Hamdee pun tidak pernah bertanyakan tentang hal itu.

“Saya tidak mahu membuat sebarang keputusan tentang isu kehidupan rumah tangga saya. Saya akan memberitahu jika ia berlaku pada waktu yang tepat.
“Bagi saya, kehidupan selepas penceraian baru sahaja bermula di mana saya mempunyai banyak perancangan selepas ini,” jelasnya.
Sekadar info, Hafiz Hamidun pernah mendirikan rumah tangganya bersama pengusaha kosmetik terkenal, Joy Revfa pada Mei 2017 namun telah berpisah pada bulan Oktober tahun yang sama.
Pada 10 Mac 2020, penyanyi itu mengumumkan bahawa dia mengambil seorang anak angkat lelaki bernama Hamdee Hafiz sebagai penyeri kehidupannya.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Hafiz Hamidun Jadi 'Buruan' Di Indonesia, Ada Sampai Ajak Kahwin! - "Mereka Guna Wajah Saya Untuk ..."

gempak
29/09/2024
03:55 MYT
Penyanyi dan komposer lagu nasyid, Hafiz Hamidun, mendedahkan bahawa wajahnya telah disalahgunakan oleh pihak tidak bertanggungjawab di Indonesia.
Hiburan

Shakilla Khoriri Dedah Ada Pihak Tuduh Abai Anak Sampai Masuk Hospital - “Lawak! Manusia Hebat Tutup Kesalahan & Kebodohan…”

gempak
28/09/2024
23:55 MYT
Pelakon Shakilla Khoriri menegaskan dia tidak pernah menjadikan anaknya iaitu Ameena Sofia yang tidak sihat sebagai konten di laman sosial miliknya.
Berita

GISBH Tidak Pernah Bayar Zakat - LZS

gempak
28/09/2024
09:55 MYT
Perkara itu disahkan oleh Ketua Divisyen Kutipan LZS, Muhd Fikri Naim Harun yang memaklumkan, tiada rekod pembayaran zakat diterima daripada GISBH termasuk 20 anak syarikat di bawahnya.
Hiburan

“Ambil Berkat Bulan Kelahiran Rasulullah…” - Ezzaty Abdullah Syukur, Selamat Bersalin Anak Ketiga

gempak
27/09/2024
07:55 MYT
Pelakon, Ezzaty Abdullah selamat melahirkan cahaya mata ketiga.
Berita

Lebih Tua Daripada Bapa Mentua, Lelaki Kahwini Wanita Beza Umur 30 Tahun Tarik Perhatian Netizen

gempak
26/09/2024
02:25 MYT
Seorang lelaki berusia 59 tahun melangsungkan perkahwinan dengan gadis berumur 26 tahun, sekali gus menjadi perhatian pengguna media sosial, lapor laman berita Tribunnews.
BorakSeeni