Debut pertama di Malaysia hari ini, telefon pintar baharu HUAWEI nova 7 SE telah mendapat sambutan luar biasa dari pengguna antarabangsa. Lebih menerujakan, HUAWEI Experience Store di Sunway Pyramid telah dikunjungi ramai pelanggan yang mula beratur Panjang sejak awal pagi tadi. Ya! Semuanya sedang berebut untuk memiliki telefon pintar 5G yang paling mampu dimiliki di Malaysia ini!



Dengan harga serendah RM1,499, Super Nova dan Super Camera tersedia Bersama HUAWEI FreeBuds 3i yang hanya berharga RM399! Bukan itu sahaja, hari ini juga menyaksikan permulaan HUAWEI AppGallery Carnival 2020 yang merupakan salah satu acara tahunan terbesar dari HUAWEI. Jangan lepaskan peluang keemasan ini, kunjungi Huawei Store dan HUAWEI Experience Stores (HES) di seluruh negara!



Walaupun dengan mengamalkan SOP tertentu untuk memastikan semua pelanggan selamat ketika membeli belah di HUAWEI, hasil jualan daripada pelancaran HUAWEI nova 7 SE adalah sangat luar biasa. Perkara ini mengukuhkan lagi kedudukan HUAWEI dalam pasaran sebagai satu jenama global. HUAWEI juga amatlah komited untuk terus menerajui teknologi dalam menghasilkan inovasi menerusi produk yang dihasilkan, pada masa yang sama menjanjikan kualiti produk yang menakjubkan buat para pengguna.

Jika anda masih ragu-ragu untuk mendapatkan HUAWEI nova 7 Series, usah risau, mari tonton video selama 30 saat ini untuk mengetahui sembilan sebab mengapa anda perlu memiliki telefon pintar terbaru yang hebat ini.



Anda berpeluang memenangi 3x Ganjaran dengan membeli HUAWEI nova 7 SE mulai hari ini!



Ya, dapatkan telefon pintar ini dan anda akan diberikan hadiah percuma bernilai RM1,256*. Antara hadiah percuma yang akan diberikan adalah:*Tertakluk kepada terma & syarat. Sah selagi stok masih ada.

Mari Sertai Peraduan Di Media Sosial Dari HUAWEI!

Anda juga boleh cuba nasib untuk memenangi HUAWEI nova 7 SE menerusi Langkah mudah, hanya klik, komen dan kongsi di Facebook, ini caranya!
  1. Tonton video 30 saat ini dan ketahui sembilan sebab kenapa anda perlu memiliki HUAWEI nova 7 Series.
  2. Tekan ‘Like’ di halaman Facebook HUAWEI Malaysia’s Facebook Page
  3. Ceritakan tiga sebab utama tentang ciri-ciri kesukaan anda mengenai HUAWEI nova 7 SE di bawah video
  4. Kongsi video di akaun Facebook milik anda (pastikan tetapan ‘public’)

Dengan empat Langkah mudah itu, anda berpeluang untuk mengambil gambar selfie dengan telefon pintar baharu!

Peraduan ini akan tamat pada 21 Jun 2020 pada jam 11.59 PM, jadi, jangan tunggu lagi! Pemenang akan diumumkan pada 24 Jun ini, jangan lepaskan peluang keemasan ini!

HUAWEI AppGallery



Kebanyakan aplikasi kegemaran ramai rakyat Malaysia seperti Maybank2u, Shopee, Lazada boleh didapati menerusi AppGallery dalam Siri HUAWEI nova 7. Untuk maklumat lanjut sila klik di sini.

Ganjaran Menarik Member Center Rewards

Peminat HUAWEI boleh bergembira! Dengan setiap pembelian HUAWI nova SE, anda dapat menikmat pelbagai makanan enak yang bernilai sehingga RM1,000! Dengan hasil Kerjasama HUAWEI bersama AirAsia Big, Baskin Robbin’s, Domino’s Pizza, Puma,Texas Chicken, Lazada, Free Fire dan banyak lagi!

Kami juga tawarkan ganjaran, Baucar Diamond Royale untuk penggemar permainan video!

Cara untuk menebus ganjaran :
  1. Buka HUAWEI AppGallery > pilih ‘Gift’ > tebus hadiah Free Rire ‘Diomond Royale’ > salin kod
  2. Layari > log in akaun Free Fire anda > masukkan kod penebusan > klik ‘Confirm’
Raikan Bersama HUAWEI AppGallery Carnival



Nikmati pakej insuran serendah RM5.20 sehari!



Sila kunjungi cawangan HUAWEI berdekatan anda atau klik sini untuk mengetahui dengan lebih terperinci mengenai kelebihan HUAWEI nova 7 SE. Anda tidak rugi berbuat demikian kerana HUAWEI juga menawarkan pakej ansuran serendah RM5.20 sehari untuk mengurangkan beban perbelanjaan anda, tunggu apa lagi? Dapatkannya segera di sini!



Untuk info tentang HUAWEI nova 7 SE, boleh klik di sini. Anda juga boleh dapatkan maklumat lanjut mengenai produk-produk Huawei lain dengan laman FB Huawei.