,
Sukan

Nur Izzudin-Sze Fei Mahu Keluar BAM, Ini Respon Goh V Shem - "Saya Rasa Mereka Sudah Cukup Berpengalaman Dan…”

Gempak
16/08/2024
18:55 MYT
Bekas beregu lelaki nombor satu negara, Goh V Shem, melihat Persatuan Badminton Malaysia (BAM) perlu menilai kembali keputusan untuk membenarkan Nur Izzudin-Goh Sze Fei itu keluar andai keputusan tersebut benar-benar dibuat oleh pemain itu.
Ini berikutan terdapat kekurangan dari aspek fasiliti yang disediakan di BAM berbanding berlatih di luar.

Fasiliti Lebih Bagus

"Jika berlatih di ABM semestinya fasiliti lebih bagus berbanding di sini kerana gimnasium dan jarak agak jauh. Perlu membawa kenderaan kerana masa sangat penting juga." Kata Goh V Shem.
Dalam pada itu, reaksi sama turut diberikan oleh bekas gandingannya, Tan Wee Kiong, yang melihat terdapat pro dan kontra andai pemain tersebut benar-benar meninggalkan BAM nanti.

ARTIKEL BERKAITAN: Olimpik Paris 2024: Lee Zii Jia Mahu Terus Berjuang Bawa Pulang Pingat Emas Untuk Malaysia - “Iltizam Saya Adalah Untuk Memastikan…”

ARTIKEL BERKAITAN: Olimpik Paris 2024: Tewas Bermaruah & Buat Pemain Korea Selatan Lap Air Mata, Goh Jin Wei Pejuang Sejati

ARTIKEL BERKAITAN: Olimpik Paris 2024: “Pasukan Harap Saya Boleh Reconsider...” - Datuk Azizulhasni Awang Tak Jadi Bersara?

ARTIKEL BERKAITAN: Kami Berkawan Baik, Saya Malu Dengan Nakano - Shah Firdaus

"Saya rasa mereka sudah cukup berpengalaman dan matang untuk membuat keputusan. Sekiranya keputusan sudah dilakukan maka mereka perlu memandang kehadapan dan lakukan yang yang perlu dibuat." Tambah Tan Wee Kiong kepada Nadi Arena.
Sumber: Stadium Astro
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Sukan

Pearly-Thinaah Juara Terbuka Hong Kong

gempak
15/09/2024
08:10 MYT
Beregu wanita negara, Pearly Tan-M Thinaah muncul juara Terbuka Hong setelah menewaskan pilihan kedua dari China, Liu Sheng Shu-Tan Ning secara straight set sebentar tadi.
Sukan

Jojo Ghazali Dedah Patah Tangan 6 Minggu Sebelum Tumbangkan Josue Cruz

gempak
09/09/2024
13:22 MYT
Jaguh Muay Thai negara, Muhamad Johan Ghazali Zulfikar mendedahkan dia patah tangan sebelum pertarungan dengan Josue Cruz dalam aksi ONE 168: Denver pada Sabtu.
Sukan

"Saya Tak Nampak Diri Saya Akan Ke LA 2028 Sebagai Atlet" - Azizulhasni Awang

gempak
09/09/2024
06:25 MYT
Legenda berbasikal trek negara, Datuk Azizulhasni Awang, memberikan bayangan awal mengenai titik noktah kariernya selaku atlet apabila membuat keputusan untuk tidak beraksi dalam Sukan Olimpik Los Angeles 2028 (LA 2028).
Sukan

Pestabola Merdeka: Malaysia Juara, Akhiri Badi 14 Tahun

gempak
08/09/2024
15:59 MYT
MALAYSIA muncul juara Pestabola Merdeka 2024 setelah mengejutkan pasukan di ranking ke-116 dunia, Lubnan 1-0 di Stadium Nasional Bukit Jalil sebentar tadi.
Hiburan

You Know Nothing About Sports: Sherry Alhadad Struggle, Tak Rasa Kaki Belajar Sukan Lawan Pedang

gempak
05/09/2024
12:25 MYT
You Know Nothing kini kembali dengan You Know Nothing About Sports yang menampilkan Sherry Alhadad akan berpasangan dengan seorang selebriti popular tempatan untuk mencuba mempelajari satu sukan baru.