Domino’s Pizza Malaysia Meraikan Anda Dengan 25,000 Piza Percuma

Selama 25 tahun bertapak di Malaysia jenama piza terkenal dan diyakini iaitu Domino’s telah membuktikan ia bukan sekadar piza biasa.

Pelbagai usaha inovatif yang dilakukan oleh Domino’s bagi memudahkan pelanggan dari semua segi mengikut peredaran masa dan teknologi.

Buktinya pada tahun 2003, Domino’s melancarkan portal tempahan dalam talian makanan segera pertama di Malaysia yang diiktiraf oleh The Malaysian Book of Records.

Selain itu, Domino’s turut memperkenalkan perkhidmatan atau pembayaran debit yang menawarkan pelanggan pilihan yang mudah untuk membuat pembayaran dalam talian serta menghantar piza kepada rakan dan keluarga. Mereka boleh menggunakan kad debit, kad kredit atau e-wallet seperti GrabPay.

Lebih hebat lagi, Domino’s memanfaatkan Pesanan Dalam Talian Global (www.dominos.com.my), dan memperkenalkan "Pesanan Mudah" di mana pelanggan yang berdaftar boleh mengekalkan pesanan mereka dan melawat semula pesanan untuk seseorang pembelian seterusnya.

Bagi Pesanan Mudah ini anda perlu mencipta Profil Piza anda. Mengapa anda perlu membuat Profil Piza? Adakah anda lapar dan dalam masa yang sama tidak mahu membuang masa? Dengan Profil Piza anda di www.dominos.com.my, anda boleh memesan piza dalam beberapa saat, mengakses 5 pesanan terakhir anda dan anda tidak perlu menaip semula alamat anda.

Domino’s juga memperkenalkan Great Pizza Service Tracker (GPS). Dengan penjejak GPS yang dipertingkatkan, ianya boleh dilihat di tapak web dan aplikasi mudah alih, pelanggan boleh menjejaki setiap langkah dari saat mereka membuat pesanan.

Sistem pengesan piza ini telah diperkenalkan di semua cawangan di Malaysia. Sistem ini adalah yang pertama seumpamanya dan membolehkan pelanggan menjejaki pesanan mereka pada setiap peringkat proses penghantaran.

Malah dengan adanya penjejak GPS ini, anda boleh menguruskan masa anda dengan lebih efektif. Jika anda tahu ada masa menunggu selama 10 minit, anda akan dapat menggunakan masa itu untuk melakukan sesuatu terlebih dahulu.



Selain daripada itu, Domino’s juga memperkenalkan perkhidmatan bawa pulang yang dipanggil Pandu Ambil, di mana pelanggan hanya perlu membuat pesanan secara dalam talian dan memandu ke cawangan pilihan untuk mengambil tanpa perlu turun atau mencari tempat letak kereta. Sebaliknya hanya perlu menunggu didalam kenderaan ditempat yang disediakan dan Abang Domino’s akan menghantar pesanan tersebut terus ke kenderaan anda.

Ini membuktikan apa sahaja inovatif dan pembaharuan yang dilakukan Domino’s adalah untuk pelanggan setianya.

Justeru, bagi meraikan ulang tahun Domino’s yang ke 25 tahun ini, mereka pastinya mahu menghargai pelanggan setia mereka dengan pelbagai tawaran hebat termasuk memberikan pizza secara percuma. Bukan hanya 1 tapi 25,000 piza untuk seluruh rakyat Malaysia!



Bermula 25 Jun ini hingga 25 Disember 2022 , Domino’s meraikan ulang tahun mereka bersama anda dengan memberi 25,000 piza secara percuma serta memberi tawaran hebat setiap hari sepanjang tempoh itu!
Nak tahu bagaimana untuk dapatkan 25,000 piza percuma itu? Ikuti cara di bawah:

  1. Untuk menebus, pergi ke https://itsallaboutyou.dominos.com.my setiap 25 hari bulan.
  2. Serahkan alamat emel serperti yang diminta di microsite.
  3. Terima kupon melalui emel
  4. Daftar masuk ke https://www.dominos.com.my/
  5. Masukkan kod kupon ‘Promos & Coupon” tab
  6. Pilih perasa pizza dan teruskan untuk daftar keluar
  7. Hanya boleh didapati di pesanan dalam talian

Kod Kupon Piza Percuma hanya tersedia untuk dituntut dan digunakan pada 25hb setiap bulan bermula 25 Jun 2022 hingga 25 Disember 2022. Terma dan syarat untuk rujukan anda DI SINI