,
Hiburan

Rumah Tangga Kamal Adli & Uqasha Didakwa Bergolak? Ini Respons Tuan Badan - “Kami Okay Sahaja, Kalau Gaduh..”

Umirah Halim
10/10/2024
12:25 MYT
Pelakon Kamal Adli tampil membuka mulut susulan ada spekulasi mengenai pergolakan rumah tangganya dengan aktres Uqasha Senrose yang didakwa sedang bergolak.

Kamal & Uqasha masih okay

Menurut Kamal atau Ahmad Kamal Ahmad Adli, 38, setiap perkahwinan pasti akan berdepan dengan pergaduhan yang kadangkala akan menguji kekuatan sesuatu hubungan.
Namun, akui hubungan dia dan Uqasha masih dalam keadaan baik.

"Saya ada dengar juga orang buat cerita, saya gelak sahaja. Saya pun tak tahu isu apa yang dibangkitkan.

"Kami okay sahaja, saya cuba menjadi orang yang lebih terbuka. Kalau bergaduh, saya faham perempuan kadang-kadang emosi, lebih-lebih lagi melibatkan anak.
"Saya tahu banyak perkara Uqasha fikir, jadi saya yang perlu tenangkan dia," katanya ketika ditemui Gempak di sidang media Hikayat Bawah Putih Bawang Merah yang diadakan di TGV 1 Utama, Petaling Jaya pada Khamis.

BERITA TRENDING: Koleksi Beg Tangan Mewah Fazura Buat Netizen Kagum -

BERITA TRENDING: Didakwa Lewat 'Call Time', Kamal Adli Nafi Tak Berdisiplin - "Saya Dah 15 Tahun Dalam Industri..."

BERITA TRENDING: Uqasha Senrose Tak ‘Claim’ Diri Baik, Minta Bukti Tuduhan Melampau - “Sampai Fitnah Aku Kaki Pukul, Penumbuk Semua…”

BERITA TRENDING: Nama ‘Harley Quinn’ Dalam Muzik Video Bella Astillah, Sarah Yasmine: “Yes, I Was Harley In His Phone”

Dalam perkembangan lain, Kamal bakal membintangi drama empat episod Hikayat Bawang Putih Bawang Merah yang akan disiarkan di Astro Ceria bermula 21 Oktober ini.

Selain Kamal, Hikayat Bawang Putih turut dibintangi barisan pelakon terkenal termasuk Mira Filzah, Nabila Huda, Amalina Arham dan Datin Lisa Surihani.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Shamsul Ghau Ghau Sokong Tindakan Fattah Amin Simpan ‘Aib’ Bekas Isteri - “Sebagai Lelaki, Dalam Rumah Tangga Ini…”

gempak
09/10/2024
21:55 MYT
Pelakon dan pelawak, Shamsul Ghau Ghau memuji tindakan aktor Fattah Amin yang memilih untuk menyimpan rahsia atau aib bekas isterinya, Nur Fazura kepada umum selepas menceraikan aktres tersebut.
Hiburan

Comelnya! Kongsi Foto Lengkap Famili, Netizen Doakan Rumah Tangga Zahirah Macwilson & Aiman Hakim - “Couple Ni Harap Kekal Sampai Syurga”

gempak
08/10/2024
13:55 MYT
Pasangan selebriti popular Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza mencuri tumpuan ramai di media sosial.
Hiburan

EKSKLUSIF: Jofliam Nafi Guna Kontroversi Rumah Tangga Sebagai Taktik Marketing! - "Saya Tak Perlu Semua Itu Dari Dulu..”

gempak
03/10/2024
07:55 MYT
Susulan pendedahan yang dibuat usahawan dan pempengaruh Jofliam mengenai kemelut rumah tangganya, ramai netizen yang mendakwa kontroversi ini sekadar taktik untuk mempromosikan bisnesnya.
Viral

Usahawan Nur Amira Titip Pesanan Untuk Lelaki Berstatus Suami - “Hat Perempuan Pula Tak Payah Galak Dengan Laki Orang…”

gempak
03/10/2024
02:55 MYT
Perkongsian pempengaruh dan usahawan Nur Amira di platfrom Thread mengenai status suami dan isteri menarik perhatian netizen.
Viral

Jofliam Dakwa Sudah Lafaz Taklik, Ini Respons Cik Epal - “Buat Masa Sekarang Saya…”

gempak
02/10/2024
21:55 MYT
Konflik rumah tangga Jofliam semakin rumit apabila pempengaruh dan usahawan mendedahkan dia sudah melafazkan taklik terhadap isterinya, Cik Epal.
BorakSeeni