Sebuah klinik pembedahan plastik berpangkalan di Istanbul, Turki menarik perhatian ramai apabila gambar pembedahan seorang lelaki sebelum dan selepas menunjukkan perubahan sangat ketara sehingga pakar menganggapnya mustahil untuk dilakukan.

BERITA TRENDING: Kekasih Pelawak Sule 18 Tahun Lebih Muda, Seusia Anaknya Rizky Febian

BERITA TRENDING: Zarina Anjoulie Tak Malu Mengaku Pernah Buat Pembedahan Plastik - “Apa Yang Buat Rasa Hina, Potong Usus Tapi Dia Claim Diet”

Memetik laporan Oddity Central, Klinik Este Med yang berkongsi wajah testimoni seorang lelaki dikenali sebagai Michael memperlihatkan perubahan luar biasa apabila muda 30 tahun selepas melakukan rawatan di klinik berkenaan.

Sementara itu cubaan MailOnline untuk mendapatkan respons daripada klinik berkenaan berhubung situasi luar biasa itu gagal apabila pesanan mereka tidak dibalas.

Ada unsur penipuan?

Dalam pada itu, pakar kecantikan skeptikal dengan gambar testimoni berkenaan yang menyifatkan bahawa ada unsur penipuan di sebalik perubahan ketara pada Michael.

"Perubahan yang nampak sangat ketara perbezaannya, kualiti kulit juga amat mencurigakan, malah jika diteliti wajah Michael selepas pembedahan berkulit orang yang berusia 35 tahun, itu tidak mungkin sekali," kata pakar bedah plastic Dr Nigel Mercer kepada MailOnline. - Agensi

BERITA TRENDING: Netizen Gelar Sofia Jane ‘Vampire’, Ini Respon Tuan Badan! - "Saya Rasa Ia Datang Dari ..."

BERITA TRENDING: Kekasih 40 Tahun Lebih Muda, Cher: “Seusia Saya Ramai Sudah Mati”

BERITA TRENDING: Netizen Samakan Wajah Kimberly Iras Siti Saleha, Ini Respons Tuan Badan!

BERITA TRENDING: Dah Ada 7 Cucu, Nenek Yang Dijodohkan Secara Paksa Sewaktu Muda Akui Tak Pernah Ada Rasa Terhadap Suami

BERITA TRENDING: Tidak Pernah Terfikir Nak Cucuk Botoks, Ini Amalan Awet Muda Arash Mohamad

BERITA TRENDING: Masalah Kulit Susah Nak Hilang? Singkirkan Cela Dengan Serum Yang Diperkaya Dengan Formula Sains!

BERITA TRENDING: Netizen Terubat Rindu Tengok Siti Nurhaliza Waktu Muda Gara-Gara Sekeping Gambar Milik Bella Astillah Ini…

Korang dah tengok filem pilihan nombor satu di GSC, The Experts?

Kalau belum, filem tempatan pecah panggung ini masih mendominasi pawagam tanah air. Jom, tonton The Experts di pawagam berhampiran korang hari ini.