,
Gaya Hidup

Pecah Rekod Jenama Runcit IP Terbanyak Di Malaysia, Miniso Lancar Kedai Tematik Zanmang Loopy Di Pavilion KL!

Amri Hassan
11/08/2024
18:37 MYT
Miniso, yang diasaskan pada tahun 2013, telah berkembang pesat selama sepuluh tahun dan menjadi jenama runcit global yang sangat popular pada masa kini. Miniso, yang fokus kepada barangan keperluan harian, telah lama bertapak di pasaran Malaysia dan masih mendapat sambutan yang baik daripada orang ramai.
Kini, kedai tematik Zanmang Loopy yang pertama di Malaysia telah dibuka di Pavilion KL, Kuala Lumpur, menjadi lokasi baru yang menarik untuk dikunjungi. Pada masa yang sama, Miniso telah berjaya disenaraikan dalam Rekod Malaysia sebagai "Jenama Runcit IP Terbanyak di Seluruh Malaysia"!

Zanmang Loopy Menjadi Lokasi Menarik Baru

Kedai Tematik Zanmang Loopy Miniso Malaysia telah dibuka secara rasmi di tingkat enam Pavilion KL.
Pengurus Besar Miniso Malaysia, Jerry Gong berkata, Miniso jenama runcit barangan harian yang terkini berpegang pada prinsip 'Life is for Fun'.
"Kami berharap pembukaan kedai tematik Zanmang Loopy di Pavilion KL akan membawa kejutan dan pengalaman membeli-belah yang memuaskan kepada semua. Kali ini, Miniso membawa masuk IP Korea yang popular, Zanmang Loopy, dengan pelbagai produk baru yang dilancarkan, memberikan pengalaman membeli-belah yang segar kepada pengguna, menjadikan kedai ini sebagai lokasi menarik yang baru di Pavilion KL.
"Miniso menyasarkan pelanggan dari usia 5 hingga 45 tahun. Sebelum ini, kami telah melancarkan siri BT21, siri kartun Disney, siri Barbie, produk kosmetik, aksesori fesyen, aromaterapi bertaraf lima bintang, anak patung plush, cermin mata hitam, makanan ringan, peralatan digital, alat tulis, barangan harian, masker wajah, aksesori beg, alat kecantikan, produk kebersihan, minyak wangi, kotak buta kartun, dan banyak lagi yang merupakan kategori strategik kami. Kali ini, siri Ruby juga dilancarkan secara besar-besaran, mengalu-alukan orang ramai untuk datang dan melawat kedai kami!" katanya.
Hadir sama pada majlis penganugerahan sijil Rekod Malaysia kepada Miniso sebagai "Jenama Runcit IP Terbanyak di Seluruh Malaysia", Ketua Pegawai Eksekutif Runcit Pavilion KL, Yeoh Soo Ching; Pengurus Besar Penyewaan Pavilion KL, Pearly Lim; Ketua Pegawai Eksekutif MBOR, Christopher Wong D.J.N; Pengurus Besar Miniso Malaysia, Jerry Gong; Naib Pengurus Besar Miniso, Rooya; serta penyanyi wanita muda Malaysia, Layla Sania, turut hadir untuk menyaksikan .

Produk Eksklusif Zanmang Loopy dari Korea

Miniso terkenal dengan reka bentuk IP-nya, berjaya memimpin arus pembelian barangan harian dan komited untuk bekerjasama secara mendalam dengan IP terkemuka dunia, dengan hubungan dengan hampir 100 jenama terkenal antarabangsa.
Selain itu, Miniso telah bekerjasama dengan lebih daripada 100 jenama terkenal seperti Disney, Pokémon, Marvel, budaya istana Purba, dan China Aerospace, untuk mencipta produk kolaborasi IP.
Produk-produk ini menawarkan inovasi yang menarik, melancarkan produk yang "cantik", "menarik", dan "berguna" di pasaran, menjadikan Miniso jenama kegemaran golongan muda hari ini.
Pelbagai produk fesyen harian Zanmang Loopy seperti beg duit syiling, cermin mata comel, pen, buku nota, anak patung, beg galas, cawan keluli, tuala, kotak pensel, dan aksesori rambut yang comel dijual di Miniso.
Selain menjadi kedai runcit pertama yang membawa masuk produk Zanmang Loopy, kedai ini juga menjual produk IP lain yang terhad. Dengan pelbagai barangan rumah kreatif, barangan harian, aksesori fesyen, aksesori digital, kesihatan dan kecantikan, Miniso berpegang kepada strategi teras "nilai untuk wang, globalisasi, dan inovasi produk", terus meningkatkan nilai jenama, dan menyediakan produk berkualiti tinggi yang kreatif kepada pengguna di seluruh dunia.

Reka Bentuk Berwarna Pink Zanmang Loopy

Miniso memahami bahawa suasana membeli-belah memberi kesan besar kepada pengalaman pelanggan dan imej jenama. Dengan keluasan 1720 kaki persegi, kedai ini mengumpulkan lebih daripada 3000 produk trendy, dan mempunyai zon pengalaman untuk aromaterapi, kotak buta, kosmetik, dan aksesori.
Reka bentuk kedai berfokus kepada warna pink romantik Zanmang Loopy, dengan patung besar Ruby menyambut pengunjung di pintu masuk. Ini pasti akan menarik ramai golongan muda untuk melawat dan bergambar di dalam kedai, memberikan pengalaman membeli-belah yang menyeronokkan, dan melaksanakan misi Miniso - membawa kegembiraan dan inspirasi hidup yang lebih baik kepada semua orang.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video