Pelakon dan penyanyi, Janna Nick mengambil pendekatan untuk tidak terburu-buru dalam mengeluarkan single terbaru biarpun mendapat permintaan tinggi oleh peminatnya.

Menerusi laporan HLive! Janna menjelaskan kehadirannya sebagai penyanyi dalam industri bukanlah untuk bertanding dengan penyanyi sedia ada.

"Saya sebaliknya keluarkan lagu sebab minat dan untuk memenuhi ruang-ruang radio. Ada jugalah suara-suara saya di corong radio," katanya.

Menurut Janna, perjalanan kariernya kini semakin stabil dan perkara itu sekali gus tidak memerlukan dia membuat apa-apa pilihan tanpa menelitinya terlebih dahulu.

"Saya rasa bukan masanya lagi untuk saya rebut peluang, kini adalah masa untuk saya beri ruang kepada diri untuk memilih perkara yang lebih besar," katanya.

Untuk rekod, Janna mengeluarkan single pertamanya berjudul Mungkin Saja pada 2016 sebelum kemudiannya muncul dengan lagu Akan Bercinta pada 2017.

Untuk berita hiburan yang padat dengan informasi, jangan lupa saksikan HLive! yang bersiaran pada setiap Isnin hingga Sabtu pada jam 8.30 malam di Astro Ria (104) dan Astro Ria HD (123).