Sejak beberapa hari kebelakangan ini, nama Aliff Aziz nampaknya seperti tidak ‘luntur’ daripada diperkatakan oleh netizen.

Terbaharu, seorang individu tanpa nama tampil mendedahkan lokasi kegemaran Aliff Aziz apabila mahu ‘berdating’ dengan skandalnya.

Tanpa nama

Menerusi platform NGL yang dikongsikan pengguna platform X, individu tersebut mendedahkan yang Aliff gemar memilih lokasi seperti pusat beli-belah yang tidak mempunyai banyak pengunjung.



“Aliff selalu plan date dekat mall yang agak sendu dan mall yang mostly non-Malay pergi,” tulis individu tersebut ringkas.

Meninjau ruangan komen, ramai dalam kalangan netizen menyebut beberapa pusat beli-belah di Malaysia yang didakwa sebagai tidak kerap dikungjungi.



Terdahulu, wargamaya dikejutkan dengan pendedahan oleh individu bernama Sarah Yasmine mengenai dakwaan hubungan terlarang antara Aliff dan Ruhainies.

Tangkap layar demi tangkap layar yang menampilkan perbualan Whatsapp antara Aliff dan Ruhainies dikongsi secara terbuka, menguatkan dakwaan yang kedua-dua individu itu berhubungan sebelum ini.

Sumber: Platform X

ARTIKEL BERKAITAN: Sarah Yasmine Minta Break Up, Aliff Aziz Menangis Teresak-Esak

ARTIKEL BERKAITAN: Netizen Throwback Salah Laku Yang Pernah Dilakukan Aliff Aziz - “Ultimate Disgusting”