,
Hiburan

Krisis Rumah Tangga: Harith Iskander, Jezamine Akan Keluarkan Kenyataan Bersama Dalam Masa Terdekat

Awani
12/07/2024
04:55 MYT
Pelawak terkenal, Harith Iskander dan isterinya, Dr Jezamine Lim akan mengeluarkan kenyataan bersama dalam masa terdekat berhubung permohonan cerai mereka.
Dalam perkongsian mesej di aplikasi WhatsApp, Harith turut memohon maaf atas kelewatan membalas mesej dan mohon diberikan masa sebelum memberikan penjelasan berhubung krisis rumah tangganya.

Kenyataan

"Terima kasih atas panggilan atau mesej. Saya mohon maaf atas kelewatan menjawab.
"Kami akan membuat kenyataan bersama dalam masa terdekat dan anda pasti menjadi orang pertama mengetahuinya.

ARTIKEL BERKAITAN: Isteri Fail Cerai, Harith Iskander Belum Sedia Beri Komen

ARTIKEL BERKAITAN: [VIDEO] "Tak Lawak Langsung! Wanita Ini Perlukan 'Bantuan'" - Harith Iskander

ARTIKEL BERKAITAN: “Siapa Je Tak Nangis Tengok Wanita Yang Disayangi Kesakitan”- Penyanyi ‘Stop Lah Being So Cute’ Dah Jadi Bapa, Timang Anak Pertama!

ARTIKEL BERKAITAN: “Minta Maaf Kalau Tweet Menyinggung Perasaan, Dengan Ikhlas Saya Bertanya Pasal ATM…” – Harith Iskander

ARTIKEL BERKAITAN: “Bidang Ni Pun Kena Volunteer Ya? Equipments All Bayar Pakai Daun Is It” Harith Iskander Dikecam Netizen Kerana…

"Terima kasih banyak atas kesabaran anda," katanya kepada Astro AWANI pada Jumaat.

Sementara itu, Dr Jezamine memberitahu Astro AWANI, permohonan cerainya itu akan disebut di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan pada 15 Julai ini.
"Hearing on 15th July, after that okay (Sebutan kes pada 15 Julai ini, lepas itu okey (untuk mengeluarkan kenyataan)," ujarnya.
Dr Jezamine sebelum ini mengesahkan yang beliau memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan, di sini, pada Jun lalu.
Harith Iskander dan Dr Jezamine mendirikan rumah tangga pada 12 Jun 2010 dan dikurniakan tiga anak iaitu Zander Xayne, 14, Alessandra Jayne, 11, dan Zydane Zayne yang kini berusia sembilan tahun.
Sumber: Astro Awani
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

"Allah Uji Sedikit Supaya Kita Bersyukur..." - Aisyah Hijanah

gempak
03/09/2024
07:25 MYT
Usahawan dan personaliti media sosial Islamik, Aisyah Hijanah berkongsi doa berkaitan mendekatkan diri dengan Allah SWT.
Hiburan

Nourul Depp Geram! Netizen ‘Sedap Mulut’ Tuduh Dah Bercerai - “Nanti Mati, Baru Nak Menyesal Jika Tidak Diampunkan”

gempak
26/08/2024
02:55 MYT
Penyanyi, Nourul Depp meluahkan rasa geram dengan sikap individu yang gemar membuat spekulasi mengenai perkahwinannya tanpa mengetahui kepastian tentang sesuatu cerita.
Hiburan

Tunai Umrah Bersama Bukti Cinta Shuk Sahar & Isteri Masih Utuh - “Selamatkan Rumah Tangga Selagi…”

gempak
23/08/2024
02:25 MYT
Pelawak Shuk Sahar menutup spekulasi mengenai masalah rumah tangganya dengan isteri, Fara Salleh dengan memuat naik foto di Instagram memperlihatkan mereka kini berada di Tanah Suci, Mekah.
Viral

Didakwa Curang, Isteri Pemain Bola Sepak Indonesia Azizah Salsha Tampil Jernihkan Keadaan - "Rumah Tangga Kami Dalam Keadaan Baik..."

gempak
21/08/2024
10:17 MYT
Didakwa berlaku curang, isteri kepada pemain bola sepak kebangsaan Indonesia, Azizah Salsha tampil menjernihkan keadaan.
Viral

Abang Tesla Dah ‘Fed Up’ Main Media Sosial - “Yang Jadi Batu Api Punca Keretakan Rumah Tangga Lebih Baik Bertaubat”

gempak
20/08/2024
01:55 MYT
Pempengaruh media sosial, Abang Tesla mengakui dia sudah malas untuk bermain laman sosial disebabkan terdapat segelintir pihak yang bersikap batu api sehingga menyebabkan keretakan rumah tangganya.